درگیری خونین 2 دندانپزشک در نیشابور


گروه حوادث/ دندانپزشک معروف نیشابور پس از حملـــــــــــه به یک دندانپزشک دیگر و مجروح کردن وی با خوردن قرص برنج خودکشی کرد.

دکتر محمدرضا خوشرو، رئیس سازمان نظام پزشکی نیشابور در تشریح این خبر گفت: ظهر  سه‌شنبه دو دندانپزشک متخصص شهر که در همسایگی یکدیگر مطب داشتند بنا به دلایلی که هنوز مشخص نشده است درگیر شدند؛ در این حادثه نخست یکی از پزشکان معروف شهر به‌ نام سعید  با حضور در محل بانک سپه در خیابان امام خمینی این شهر به سراغ  دکتر احمد که وی نیز دندانپزشک بود رفته و پس از درگیری لفظی، با وارد کردن دست‌کم سه ضربه متوالی (با چاقو) وی را بشدت مجروح کرد. پس از این درگیری خونین دکتر احمد به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.
رئیس سازمان نظام پزشکی نیشابور با بیان اینکه پزشک مجروح با وجود خونریزی شدید بر اثر شدت جراحات وارده با اقدامات درمانی صورت گرفته از مرگ حتمی نجات یافته است، ادامه داد: اما پزشک ضارب دقایقی بعد از این حادثه با حالتی آشفته به اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور مراجعه کرد و از مسمومیت خود با قرص برنج خبر داد.
پزشک ضارب بلافاصله پس از اقدامات اولیه پزشکان با بالگرد اورژانس هوایی نیشابور به مشهد منتقل شد، ولی با وجود تلاش پزشکان  در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد فوت کرد. سرهنگ حسین علیزاده رئیس پلیس نیشابور نیز درباره علت درگیری اظهار کرد: دلیل درگیری اختلافات قبلی بوده ،اما علت دقیق آن در دست بررسی است.‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7666/12/581033/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها