ماجرای خودسوزی یک معلم مقابل دادگستری‌


گروه حوادث/ مدیر یکی از دبیرستان‌های اصفهان که در یک پرونده حقوقی حکم به ضرر وی صادر شده بود مقابل ساختمان دادگستری این شهر خودسوزی کرد.
به گزارش ایسنا، روز ششم تیر امسال  امین کیانپور معلم ریاضی و مدیر دبیرستان نجفی در ناحیه پنج آموزش و پرورش اصفهان، مقابل ساختمان دادگستری خود را به آتش کشید.
براساس این گزارش، یکی از همکاران وی درباره علت این حادثه گفت: با امین کیانپور از سال‌ها قبل دوست و همکار بودم. حدوداً ۴۳ ساله و بسیار با اخلاق و باهوش بود. به این دلیل که در تدریس مهارت زیادی داشت معمولا کلاس‌های فوق‌العاده مدرسه را به او می‌سپردیم. او چند سال قبل با همه دارایی خود، آپارتمانی خریده بود اما بعداً متوجه شد مالک، این آپارتمان را به دو نفر فروخته است. وی مدت‌ها پیگیر حل و فصل این مشکل بود تا اینکه قاضی رأی داد ملک متعلق به خریدار اول است و برای او حکم تخلیه صادر کرد. شنیدم که روز قبل از حادثه همکارم به دادگستری رفته و به قاضی گفته اگر این خانه را از من بگیرید خودم را جلوی دادگاه به آتش می کشم. همه ما از اینکه او چنین کاری را انجام داده در بهت و حیرتیم و آن را باور نکرده‌ایم.
او می‌گوید: در این وضعیت اقتصادی فرهنگیان شرایط بسیار سختی دارند. وقتی با این شرایط، فردی صاحب خانه می‌شود اما یکباره به او می‌گویند که خانه متعلق به دیگری است و باید آن را تخلیه کنی چه حالی به او دست می‌دهد؟‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7666/12/581034/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها