اظهارنظرها



دوناروما: گل دقیقه اول می‌توانست ما را بکشد
دوناروما پس از قهرمانی با ایتالیا در یورو 2020 گفت:«ما فوق‌العاده بودیم و اجازه ندادیم که آنها به دروازه‌مان نزدیک شوند. البته گل اول بازی می‌توانست ما را بکشد ولی ما ایستادیم و نشان دادیم که هیچ وقت تسلیم نخواهیم شد. سخت است که در چنین مسابقه‌ای گل نخورید. انگلیس در دفاع عالی کار کرد ولی ما فوق‌العاده ظاهر شدیم و شایسته قهرمانی بودیم.» بهترین بازیکن یورو 2020 درباره اینکه یادآور درخشش جیان لوئیجی بوفون درون دروازه ایتالیا شده، گفت: بوفون یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ است. من سعی کردم که بهترین نمایشم را به اجرا گذارم و به تیمم کمک کنم.»


کیه‌لینی: ایتالیای امسال جادویی بود
جورجیو کیه لینی کاپیتان ایتالیا پس از قهرمانی این تیم گفت:«ما سزاوار قهرمانی بودیم و به نظرم ایتالیای امسال جادویی بود. من از چندین ماه قبل گفتم که این ایتالیا می‌تواند قهرمان اروپا شود. قهرمانی در اروپا حس فوق‌العاده‌ای دارد. من تشکر می‌کنم از همه افراد این گروه که از 3 سال گذشته برای تیم ملی زحمت کشیدند. برخی از آنها اکنون پیش ما نیستند و از خانه ما را تماشا می‌کنند ولی آنها نیز در قهرمانی ما سهم دارند. ما کنترل بازی را در دست گرفتیم، مالکیت داشتیم و با توجه به اینکه در دقیقه 2 بازی مشتی به صورتمان خورد، ایستادیم و مالک میدان شدیم.


کین: انگلیس باید سرش را بالا بگیرد
هری کین کاپیتان انگلیس پس از شکست این تیم در فینال یورو گفت:«ما باید سرمان را بالا بگیریم زیرا یک رقابت عالی را به ثبت رساندیم. هر کس می‌تواند پنالتی از دست بدهد. ما با هم بردیم و با هم نیز می‌بازیم. باید از این اتفاقات درس بگیریم و تلاش کنیم تا رشد کنیم. ما می‌خواستیم قهرمان شویم ولی این اتفاق رخ نداد. به نظرم دردِ این اتفاق تا آخر دوران فوتبالی با ما همراه خواهد بود ولی این فوتبال است. ما از روسیه و جام جهانی 2018 پیشرفت خوبی داشتیم و باید به این پیشرفت ادامه دهیم.»


مانچینی: حسم را با هیچ لغتی نمی‌توانم بیان کنم
روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا هم این صحبت‌ها را مطرح کرد:«من از این قهرمانی خوشحالم و نمی‌توانم حسم را با کلمات بیان کنم. این قهرمانی برای ما و مردم بسیار اهمیت داشت. خوشحالم که با چنین نمایشی بازی را بردیم و قهرمان یورو شدیم. امیدوارم طرفداران ما الان حس و حال خوبی داشته باشند. بازیکنان ما شاهکار کردند و نمایشی عالی از خودشان به اجرا گذاشتند. بازی آسانی نبود و خیلی برای ما سخت شد ولی توانستیم به بازی بازگردیم و میدان را در دست گیریم. ایتالیا پیشرفت زیادی کرده ولی به نظرم هنوز باید بهتر شود و رشد کند. ضربات پنالتی هم شانسی است و ما به نظرم خوش شانس بودیم. برای انگلیس متأسفم زیرا آنها هم در این رقابت نمایش خوبی داشتند.»


ساوت‌گیت: درد این شکست واقعاً بزرگ است
گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس هم چنین صحبت کرد:«ما واقعاً ناامید هستیم. البته بازیکنانم نمایش باورنکردنی داشتند و خاطرات بسیار خوبی برای انگلیس رقم زدند. نمایش آنها یک لذت مطلق بود و آنها به جایی رسیدند که تاکنون کسی به آن نرسیده بود. ما مدت زمان طولانی بود که به فینال نرسیده بودیم. با این حال جو رختکن بسیار دردناک خواهد بود و ما از اینکه نتوانستیم قهرمان شویم ناراحت خواهیم بود.» او درباره اینکه هر 3 تعویضی که انجام داد پنالتی‌ها را خراب کردند، گفت:«ترتیب پنالتی زدن‌ها بر گردن من است. همه چیز به من ربط دارد. من پنالتی‌زن‌ها را با توجه به تمرینات انتخاب کردم. هیچ کس در این اتفاق سهیم نیست و همه چیز بر گردن من است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7676/14/582071/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها