سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

پرونده 25 ساله تعاونی برق/ آقای صدیقی: از آقای اژه‌ای درخواست داریم که به پرونده‌های قدیمی توجه ویژه داشته باشد علی‌الخصوص پرونده تعاونی برق  با 25 هزار عضو که 25 سال است بلاتکلیف رها شده است.
تکمیل جاده میاندوآب به بوکان/ خانم کاظمی: حدود 50 درصد از جاده میاندوآب به بوکان احداث شده است و مابقی نیمه کاره رها شده. با توجه به فصل تابستان و سفرهای این فصل ضرورت دارد هر چه سریع‌تر این جاده تکمیل شود. لطفاً مسئولان راهسازی رسیدگی کنند.
تغییر کاربری اراضی کشاورزی در کشور/ آقای بلغار: اهمیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی در سطح کشور اگر بیشتر از دخل و تصرف آن نباشد، کمتر نیست. لذا از متولیان انتظار داریم با شناسایی و شناسنامه‌دار کردن این اراضی اجازه ندهند عوارض و آسیب‌های آن متوجه عموم مردم شود.
افزایش نرخ لبنیات/ خانم گزانی: نرخ لبنیات افزایش چشمگیری داشته است از مسئولان محترم سازمان صمت خواهشمندیم در این خصوص رسیدگی نمایند تا از تکرار تخلفات دراین باره جلوگیری شود.
تأخیر در پرداخت مطالبات بیمه خدمات درمانی/ آقای بخشی از رضوانشهر: لطفاً مسئولان بیمه خدمات درمانی پایه نسبت به پرداخت مطالبات بیمارستانی اقدام و دلیل تأخیر چند ماهه این مشکل را بیان کنند.
افزایش نرخ شکر/ آقای کاسب: علت افزایش نرخ شکر در بازار چیست؟ از مسئولان محترم تقاضا داریم به این موضوع رسیگی کنند تا از تکرار تخلفات در این باره جلوگیری شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7683/1/582683/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها