فوت ۲۱۰ بیمار کرونایی



روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد؛ در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۰ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۸۸ هزار و ۲۷۳ نفر رسید.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تاکنون ۷ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۵۱۰ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۹۷۶ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۴۸۶ دوز رسید.
در اطلاعیه شماره ۱۱ مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت درخصوص برنامه ملی واکسیناسیون کرونا تأکید شده است که «نظر به ارتقای ظرفیت واکسیناسیون روزانه در سراسر کشور و فراهمی واکسن مورد نیاز برای تکمیل واکسیناسیون گروه‌های اعلام شده و با توجه به دریافت واکسن در بخش قابل توجهی از هموطنان ثبت نام شده، مستدعی است به منظور تداوم روند روز‌های اخیر و پیشگیری از کندشدن فرایند واکسیناسیون، افراد تحت شمول در گروه‌های سنی اعلام شده در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت نام در سامانه واکسن به نشانی اینترنتی salamat.gov.ir و اخذ نوبت اقدام نمایند.  از پریروز تا دیروز یکم مرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۸۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۲ هزار و ۴۳۲ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کرونا در کشور به ۳ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۶۵۴ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۳ میلیون ۲۲۰ هزار و ۴۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۴ هزار و ۶۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۲۵میلیون و ۴۰۰ هزار و ۴۹۹ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.
هم اکنون ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۷ شهر در وضعیت نارنجی و ۹۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7683/11/582738/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها