چگونه درایو مخفی و رمز دار بسازیم؟



شاید برای شما هم تاکنون پیش آمده باشد که فایل‌ها، اسناد و مدارک محرمانه‌ای دارید و می‌خواهید به امن‌ترین شکل ممکن روی سیستم از آنها نگهداری کنید بدون این که کسی بتواند به این اطلاعات دسترسی پیدا کند. یکی از بهترین روش‌ها برای تحقق این امر استفاده از نرم افزار Secret Disk است.
کار این نرم افزار، ایجاد و ساخت درایو و پارتیشن مخفی و قفل شده  روی ویندوز است. به کمک نرم افزار Secret Disk می‌توانید درایوهای اضافی روی سیستم خود ایجاد کرده و در عرض چند ثانیه آنها را مخفی کرده و سپس با رمز عبور قفل کنید. درنهایت می‌توانید فایل‌ها و پرونده‌های خود را در درایوهای مخفی قرار دهید تا از دید عموم خارج شوند. در حقیقت هدف اصلی این برنامه، ایجاد یک محیط ایمن برای شماست تا دیگران نتوانند فایل‌های شخصی و محرمانه‌تان را مشاهده کنند. همان‌طور که گفته شد در Secret Disk علاوه بر مخفی کردن درایو، می‌توانید برای آن رمز عبور نیز قرار دهید که این موضوع خود باعث بالا رفتن امنیت آن می‌شود.
گفتنی است درایوهای مخفی هیچ تفاوتی با درایوهای معمولی ویندوز ندارند و فقط به‌صورت مخفی درآمده‌اند.
همچنین با توجه به ساده بودن رابط کاربری برنامه، ایجاد درایو‌های مخفی بسیار آسان است و شما می‌توانید تنها در چند ثانیه یک درایو مخفی ایجاد کنید. از ویژگی‌های نرم افزار Secret Disk می‌توان به ایجاد درایوهای مخفی در ویندوز، ساده بودن کار با آن و انتقال پرونده‌های محرمانه به درایوهای مخفی اشاره کرد.
همچنین اگر سیستم به هر دلیلی خاموش شود این نرم افزار کل سیستم‌تان را قفل می‌کند و تنها شما می‌توانید آن را دوباره راه بیندازید به این ترتیب کسی نمی‌تواند از این فرصت برای شبیخون زدن به دیتای شما استفاده کند. اگر شما هم علاقه مندید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب سایت P30world.com بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7683/13/582749/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها