اخبار


کاپیتان تیم ملی بازی با سوریه و عراق را از دست داد؟
حاج صفی باید 3 هفته استراحت کند

تیم ملی فوتبال ایران در حالی باید تمریناتش را برای دو بازی ابتدایی‌اش در مقدماتی جام جهانی در 11 و 16 شهریور مقابل سوریه و عراق آماده کند که جمعه خبر رسید احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی که برای فصل جدید به آ.ا.ک پیوسته و در تمرینات این تیم مطرح یونانی حضور داشت، دچار مصدومیت شدید شده و استخوان پایش دچار شکستگی شده است. این خبر باعث شد نگرانی‌ها درباره وضعیت حاج صفی و اینکه آیا او می‌تواند تیم ملی را در بازی‌های پیش ‌رو همراهی کند یا خیر به وجود آید. در همین رابطه رسانه خبری باشگاه آ.ا.ک درباره آخرین وضعیت مصدومیت حاج صفی نوشت: «آسیب‌دیدگی حاج صفی از ناحیه ران پای چپ جدی نیست و به‌نظر می‌رسد این بازیکن ایرانی می‌تواند بعد از 3 هفته دوری و استراحت دوباره به میدان برود. انتظار می‌رود حاج صفی برای 3 هفته آینده که سوپر لیگ یونان آغاز می‌شود آماده بازی شود. این مدافع ایرانی اکنون زیرنظر پزشکان باشگاه در حال گذراندن دوران درمانش است.» بنابراین با توجه به تاریخ بازی‌های تیم ملی ممکن است حاج صفی بازی با سوریه و عراق را از دست بدهد ولی با این حال، فدراسیون فوتبال پیگیر وضعیت این بازیکن با تجربه است.

۲ مدال بانوی ایرانی در مسابقات مچ‌اندازی آسیا

مسابقات مچ‌اندازی آسیا از روز جمعه با حضور ۱۲ تیم و بیش از ۵۰۰ ورزشکار در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شد و ایران در این روز و در بخش بانوان ۴ نماینده داشت که رویا مهبودی در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم توانست در چپ دست مدال نقره و در راست دست مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند. مهبودی مچ‌اندازی را از سال ۱۳۹۸ به صورت جدی آغاز کرده طی این مدت عناوین متعددی شامل ۶ قهرمانی در سطح ملی کسب کرده است.

کمربند قهرمانی MMA به مبارز ایرانی رسید

احمدرضا امامی فایتر هنرهای رزمی برای اولین‌‌بار در تاریخ ایران توانست در رشته MMA کمربند قهرمان سازمان بزرگ و معتبر اروپایی KING OF KINGS را دریافت کند. امامی در این مسابقات که در ترکیه برگزار شد، با شکست دادن حریفی از کشور میزبان و با داوری داورانی از این کشور، این کمربند قهرمانی را به‌دست آورد. امامی در این مسابقات با دو حریف دیگر از روسیه نیز مبارزه داشت که یک نفر در کمتر از یک دقیقه ناک اوت شد و دیگری در شب برگزاری مسابقه از مبارزه با او انصراف داد. این فایتر ایرانی اعلام کرد که حالا خود را برای شرکت در رقابت‌های سایر سازمان‌های بزرگ دنیا مانندUFC ،LEGEND  و ONE CHAMPION آماده می‌کند.

پرسپولیس با شیری تمدید کرد، با آبشک مذاکره

مهدی شیری مدافع راست  30 ساله پرسپولیس که قراردادش با این تیم به پایان رسیده بود، دیروز در این باشگاه حاضر شد و دو سال دیگر قرارداد خود را با سرخ‌پوشان پایتخت تمدید کرد. شیری پس از تمدید قراردادش گفت: «به خواسته مدیریت باشگاه و کادر فنی با افتخار قراردادم را تمدید کردم.» گفتنی است دیروز محمد آبشک هافبک دفاعی فصل گذشته فولاد هم برای انجام مذاکرات با مدیران پرسپولیس و عقد قرارداد با آنها در ساختمان باشگاه حاضر شد ولی به توافق نرسید و مذاکرات شان امروز ادامه دارد.

توقف الاهلی با گلزنی کنعانی‌زادگان

الاهلی قطر که به‌تازگی محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع سابق پرسپولیس را به خدمت گرفته، در دیداری تدارکاتی در اردوی ترکیه به مصاف ساکاریا اسپور رفت و به تساوی 1-1 رضایت داد. در این بازی، کنعانی‌زادگان برای الاهلی گلزنی کرد تا اولین گل خود را برای این تیم به ثمر برساند. گفتنی است العربی قطر هم که مهرداد محمدی را دراختیار دارد، در اردوی اروپایی‌اش به مصاف تیم اتلتیکو سویا رفت و 4-1 شکست خورد.

4 بازیکن جدید در ذوب‌آهن

ذوب‌آهن که خود را برای فصل جدید لیگ برتر آماده می‌کند، دیروز با چند بازیکن جدید قرارداد بست. حبیب فرعباسی دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور یکی از این بازیکنان بود که با عقد قراردادی به‌مدت 2 فصل به عضویت ذوب‌آهن درآمد تا در جمع شاگردان مهدی تارتار حضور داشته باشد. همچنین دانیال ماهینی مدافع فصل گذشته پیکان هم با قراردادی 2 ساله به ذوب‌آهن پیوست. رضا خالقی‌فر مهاجم فصل گذشته صنعت نفت و همچنین امیرحسین صدقی مدافع راست فصل گذشته فجر سپاسی هم با عقد قراردادی 2 ساله به ذوب‌آهن آمدند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7704/14/584877/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها