زن کلاهبردار بازرس قلابی بود




گروه حوادث/  زن جوان که در پوشش بازرس وزارت بهداشت از 3 داروخانه بیش از یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ دستگیرشد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده با تماس یکی از متصدیان داروخانه در محدوده خیابان ابوذر با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 آغاز شد. متصدی داروخانه به مأموران گفت: زن جوانی با حضور در داروخانه ادعا می‌کند که بازرس وزارت بهداشت است و قصد بازرسی از داروخانه را دارد ولی در حین بازرسی به بهانه‌های مختلف پیشنهاد دریافت پول می‌دهد.
پس از اظهارات شاکی بلافاصله اکیپی از مأموران کلانتری 161 ابوذر برای بررسی موضوع به نشانی اعلام شده رفتند و در بررسی‌های مأموران مشخص شد که مدارک همراه این زن جعلی بوده و او بازرس وزارت بهداشت نیست.
سرهنگ «جلیل موقوفه ای» رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره گفت: پس از آن که برای مأموران محرز شد که وی بازرس وزارت بهداشت نیست، متهم بازداشت و به کلانتری ابوذر منتقل شد و در همان بازجویی‌های اولیه به 3 فقره اخاذی به‌همین شیوه از متصدیان داروخانه‌ها اعتراف کرد و در همین رابطه با تلاش پلیس هر 3 مال باخته شناسایی شدند.
کارشناسان ارزش کلاهبرداری‌ها را یک میلیارد ریال اعلام کرده‌اند و متهم با دستور قضایی برای کشف سایر جرایم مشابه در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7705/13/584960/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها