به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد برکت و پخش البرز انجام شد

اهدای 3 هزار عدد داروی رمدسیویر به استان سیستان و بلوچستان


گروه اجتماعی/ روز گذشته مراسم رونمایی از طرح‌های گسترش شرکت پخش البرز که با هدف محرومیت‌زدایی و ارتقای عدالت توزیع دارویی و غذایی مناطق محروم اجرایی شده بود با حضور معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مدیرعامل بنیاد برکت و شرکت پخش البرز برگزار شد.
در این مراسم عقیل آرین نژاد مدیرعامل شرکت پخش البرز با بیان اینکه طی دوران کرونا این شرکت در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود و با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خدمات مختلفی را در راستای توزیع عدالت دارویی انجام داده است، گفت: با افتخار ادعا می‌کنیم به عنوان دومین شرکت پخش کشوری که از سال 53 مشغول به فعالیت است در طول دوره شیوع کرونا خدماتی را  که جزو وظایف و در راستای مسئولیت اجتماعی خود می‌دانستیم با همکاری و حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت انجام دادیم. برخی از این خدمات که در راستای محرومیت زدایی دارویی انجام شد شامل مواردی همچون توزیع بیش از 3 میلیون و ششصد و هفتاد و دو هزار محلول ضدعفونی کننده در کل کشور، اهدای 10 هزار عدد ویال رمدسیویر در سال 1399، توزیع قریب به 70 نوع از محلول‌های ضد عفونی کننده گوناگون، اهدای 3 هزار عدد داروی رمدسیویر به استان سیستان و بلوچستان، توزیع 72 میلیون عدد ماسک در سراسر کشور می‌شود. همچنین در زمان پاندمی موفق به توزیع 2 میلیارد و 290 میلیون پکیج غذایی در کشور شدیم.
در ادامه این مراسم عارف نوروزی معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تقدیر از خدمات خالصانه کارگران و کارکنان شرکت پخش البرز گفت: ستاد اجرایی حضرت امام (ره) نگاه ویژه‌ای به خدمات در راستای مسئولیت اجتماعی دارد و یکی از اهداف ما نیز کارکرد و ساماندهی فعالیت‌ها برای مردم است. یکی از بازوان بسیار توانمند که با سرعت عمل و اقدام بموقع در صحنه‌های لازم و ضروری پیش آمده در فضای حادثه اعم از زلزله، سیل، بیماری کرونا و مسائلی از این قبیل بسیار خوش درخشید و به عنوان یکی از ابزار موفق برای ستاد اجرایی حضرت امام در جهت ایفای مسئولیت اجتماعی به درستی عمل کرد پخش البرز بود.
او در ادامه به زلزله کرمانشاه و  سیلی که سال گذشته بخشی از کشور را در برگرفت اشاره کرد و گفت: بنده در آن زمان مدیرعامل بنیاد برکت بودم و در آن مقطع نیاز سریع به امدادرسانی وجود داشت. امدادرسانی در آن 24 ساعت اول و در گلدن تایم نقش بسزایی دارد و این نقش را ستاد اجرایی فرمان امام در سریع‌ترین زمان انجام داد و ابزار این اتفاق سریع پخش البرز بود. از اینکه پخش البرز با 62 هزار نقطه تماس با کمترین نارضایتی، 12 هزار نقطه با تأمین دارو و 50 هزار نقطه برای تأمین مواد غذایی شایستگی خود را نشان داد جای قدردانی و تشکر دارد. اگر شرکت‌ها سودآوری خود و تعهدات‌شان را در قبال سهامداران به درستی انجام دهند و خدمات خود را در کنار سودآوری به رضایت خدا گره بزنند بنگاه‌ها را ماندگار خواهد کرد. در همین ایامی که کمبود دارو و سرم در کشور وجود داشت، عزیزان بازرسی کل کشور در برخی حوزه‌ها ورود کردند و مشاهده شد که توزیع درست انجام نشده بدین معنا که یک‌جا انباشتگی هست و یک‌جا کمبود. همین شرکت پخش البرز به عنوان یک بازو در روز تاسوا و عاشورای حسینی وارد عمل شد و این کمبودی که خود را در کشور نشان داده بود ظرف مدت 24 الی 48 ساعت حل کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7707/7/585147/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها