درخواست معاون رئیس جمهوری از مجلس برای همراهی با وزرای پیشنهادی

وقت تخریب یا فرصت سوزی نیست


سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه امروز به دلیل مسائل سیاست خارجی یا مشکلات ناشی از کرونا، باید پیام مثبتی از کشور منتقل شود و وقت تخریب یا فرصت‌سوزی نیست، ابراز امیدواری کرد که نمایندگان به وزیران پیشنهادی رأی اعتماد بدهند تا دولت شکل گرفته و کار خود را آغاز کند، زیرا کارهای زیادی بر زمین مانده است که باید به آن رسیدگی شود.
به گزارش ایرنا، حسینی، همسویی دولت و مجلس را امر مثبتی برای کشور دانست و در عین‌حال با اشاره به اینکه مجلس هم نظرات خود را دارد، افزود: با وجود اینکه از نظر فکری بین دولت و مجلس مغایرت وجود ندارد، اما دیدیم که نمایندگان خیلی جدی در مورد وزیر اطلاعات نظر دادند در حالی که در خیلی از دوره‌ها کسی مخالف صحبت نمی‌کرد و این نشان می‌دهد فضای آزاد اندیشی وجود دارد و هر کسی می‌تواند درباره دغدغه‌های خود سخن بگوید و پاسخ بگیرد.
او با بیان اینکه همسویی و همراهی همیشه به معنای این نیست که هیچ اختلاف‌نظری وجود ندارد، اضافه کرد: اما هر دو گروه هم دغدغه‌مند هستند و ‌همه می‌خواهند شرایط بهتری برای کشور فراهم شود و فرد لایق‌تری در این پست‌ها قرار بگیرد.
معاون امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به اینکه مخالفت با برخی وزرای پیشنهادی هم به معنای این نیست که برخی علیه دولت هستند، گفت: کسی که مخالفت می‌کند لزوماً علیه دولت نیست، بلکه می‌خواهد بگوید طرح و بیان دغدغه‌ها خوب است و کارها راحت‌تر پیش می‌رود.
حسینی، ارائه برنامه‌ها از سوی وزرای پیشنهادی را فرصتی برای مطالبه‌گری نمایندگان از آنان در آینده دانست و اظهار کرد: وقتی اختلاف باشد همدیگر را متهم به جناحی بودن می‌کنند، اما اکنون می‌بینیم که واقعیت‌ها را درنظر می‌گیرند، چرا که دیگر کشور و مردم حوصله، توان و تحمل تنش و درگیری‌ها را ندارند و کارهای زیادی بر زمین مانده است که باید به آن رسیدگی شود.
معاون امور مجلس رئیسی جمهوری اضافه کرد: باید پیام مثبتی از کشور منتقل شود، چراکه امروز تعداد قربانیان کرونا به بیش از ۶۰۰ نفر رسیده است همه باید کمک کنیم. دیگر وقت تخریب و از صحنه خارج کردن رقیب نیست و نباید فرصت‌سوزی کرد.
حسینی میانگین سنی پایین کابینه پیشنهادی را به معنای آماده به کار و پرتلاش بودن دولت دانست و تأکید کرد: الان وقت نشستن و وقت تلف کردن نیست. مردم وقتی ببینند مسئولین از جنس آنان هستند دلگرم می‌شوند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7707/3/585170/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها