چگونه فیلم ها را ویرایش کنیم؟



بسیاری از ما فیلم‌های خانوادگی از تولد، سفر، دورهمی‌ها و... را در سیستم‌های خود داریم که گاه زمان زیادی از آنها گذشته است. بی‌شک کیفیت دوربین‌ها در گذشته پایین‌تر بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا این فیلم‌ها بی‌کیفیت به‌نظر بیایند. برای با کیفیت‌تر شدن، پررنگ شدن رنگ‌ها، استفاده از افکت‌های مختلف و... می‌توان از نرم افزارها استفاده کرد که یکی از بهترین نمونه‌ها در این زمینه، نرم افزار HitPaw Toolkit است.
HitPaw Toolkitیک نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فیلم است که ابزار‌های گوناگون و گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا فیلم‌ها را مطابق سلیقه‌شان تغییر بدهند.
شما به‌عنوان کاربر با کمک این نرم افزار می‌توانید ویدیوهایی خیره کننده و فوق‌العاده را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید ویدیو‌های خود را در HitPaw Toolkit ویرایش کرده و عملیاتی نظیر برش، چرخش، تنظیم سرعت، افزودن افکت و… را روی آنها انجام دهید.
یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده و منحصربه فرد این برنامه، این است که می‌توانید درعرض چند دقیقه ویدیوی خود را حتی بدون داشتن دانش تکنولوژی زیاد، به GIF تبدیل کنید اما این همه ماجرا نیست و با کمک این نرم افزار شما می‌توانید عملاً به ویدیوهای خود موسیقی را نیز اضافه کنید. در واقع نرم افزار HitPaw Toolkit این امکان را به‌شما می‌دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن تغییرات مورد نظرتان را در یک فیلم ویدیویی اعمال کنید و از دیدن آن لذت ببرید.
اگر شما هم علاقه مندید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را از وب سایت.P30world.com به‌صورت رایگان بارگذاری کنید و از مزایای متعدد این نرم افزار بهره بگیرید.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7708/11/585244/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها