اخبار




مغانلو سپاهانی شد، پست‌هایش را پاک کرد!

سپاهان در ادامه برنامه‌های نقل و انتقالاتی اش نیما میرزازاد، دروازه‌بان نساجی را به خدمت گرفت و  به جای او مرتضی منصوری را که فقط یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد داشت به نساجی داد. ضمن اینکه اصفهانی‌ها فرشاد احمدزاده بازیکن فصل گذشته فولاد را هم به خدمت گرفت اما مهم‌ترین بازیکنی که به استخدام سپاهان درآمد شهریار مغانلو بود که کش و قوس‌های زیادی بر سر جذب او بین پرسپولیس و سپاهان وجود داشت. در این بین و در حالی که صحبت از رضایتنامه 600 هزار دلاری مطرح بود و گفته شد سپاهان محمد محبی را به سانتاکلارا می‌دهد تا بخشی از پول این رضایتنامه را جبران کند، سپاهان مدعی شد معاوضه محبی و مغانلو بدون نقل و انتقال هیچ گونه وجهی و با توافق قطعی چهارجانبه بین این دو باشگاه و دو بازیکن اجرا شده است. جالب اینکه مغانلو پس از سپاهانی شدن، تمام پست‌های مربوط به زمان حضورش در پرسپولیس را پاک کرد و حدود صد هزار نفر از هواداران پرسپولیس هم او را در اینستاگرام آنفالو کردند تا اعتراض‌شان را به جدایی او اعلام کرده باشند.

 اوساگونا هم پرسپولیس را محکوم کرد

پس از جدایی اوساگونا از پرسپولیس، این مهاجم نیجریه‌ای برای دریافت بخشی از مطالبات خود به فیفا شکایت کرد و حالا فدراسیون جهانی فوتبال، باشگاه پرسپولیس را محکوم کرده است. بر اساس رأی کمیته وضعیت فیفا، پرسپولیس محکوم به پرداخت حدود ۹۶ هزار دلار به بازیکن سابق خود شده است.

 قرارداد کامیابی‌نیا با پرسپولیس تمدید شد

پرسپولیس پس از جذب علی نعمتی مدافع فصل گذشته پدیده، قرارداد کمال کامیابی‌نیا ‌هافبک دفاعی‌اش را نیز برای 3 فصل دیگر تمدید کرد. البته کامیابی‌نیا همچنان در امارات به سر می‌برد اما وکیل این بازیکن با حضور در دفتر پرسپولیس، جلسه مؤثری را با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه برگزار کرد و در نهایت، با رضایت و توافق طرفین، قرارداد کمال به مدت سه فصل دیگر تمدید شد.

 منصوریان قرارداد بست، برکنار شد!

پس از اعلام تمدید قرارداد باشگاه آلومینیوم با علیرضا منصوریان، برخی اعضای هیأت مدیره این باشگاه درخواست رسمی مبنی بر عدم ثبت قرارداد در هیأت فوتبال مرکزی را ارائه و اعلام کردند این هیأت اجازه ایجاد تعهد برای باشگاه در قبال‌ منصوریان را ندارد و از سعید عباسی مدیرعامل باشگاه، خواستند تا نام منصوریان را به دلیل نارضایتی از نتایج کسب شده از لیست گزینه‌های سرمربیگری تیم خارج کند اما پس از این عباسی از هیأت مدیره باشگاه کنار گذاشته شد و منصور قنبرزاده هم از هیأت مدیره باشگاه کناره‌گیری کرد تا شاهد اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای در این باشگاه اراکی باشیم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7708/14/585268/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها