بازگشت کارگردان «آقازاده» با «افرا» به تلویزیون


گروه فرهنگی/ پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره تکلیف سریال شبکه یک سیما مشخص شد و قرار است پخش سریال تازه این شبکه از فردا شب آغاز شود.
پیش از آغاز ماه محرم و با پایان سریال «دودکش 2» در گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای نام چند سریال به‌عنوان گزینه‌های پخش مطرح شد.
برخی از پخش سریال «پس از آزادی» و بازگشت محمدعلی باشه آهنگر پس از ۱۳ سال به تلویزیون نوشتند و بعضی هم از پخش سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری خبر دادند.
در حالی که با پخش تیزر «87 متر» از آنتن این شبکه زمان پخش سریال عیاری به‌صورت رسمی اطلاع‌رسانی شد اما از آن جایی که پخش سریال با دهه محرم مصادف می‌شد شبکه یک ترجیح داد «87 متر» را از کنداکتور پخش خارج کند. با این تصمیم احتمال پخش «پس از آزادی» جدیتر شد، سریالی که قرار بود سال گذشته در ایام ماه محرم و صفر پخش شود اما در آستانه پخش کنار گذاشته شد و بیش از یک سال درگیر موارد ممیزی و اصلاح شد.
اما هیچ‌کدام از این دو سریال در دو هفته گذشته به آنتن نرسید و برنامه‌های این شبکه بر حسینیه تلویزیونی ایران و اپیزودهایی از سریال «روزهای بهتر» و مجموعه «نامه آخر» متمرکز شد.
بالاخره از جمعه شب پنجم شهریورماه قرار است سریال جدید این شبکه با عنوان «افرا» روی آنتن برود.
این سریال جدیدترین اثر کارگردان مجموعه «پدر» بهرنگ توفیقی است.
این کارگردان بعد از مجموعه «آقازاده» در نمایش‌خانگی به تلویزیون برگشته است.
این سریال به تهیه‌کنندگی مشترک مجید مولایی و محمد کامبیز دارابی تولید شده و آن طور که در اخبار آمده قصه آن در فضای معاصر می‌گذرد و با نگاهی دیگر به محیط‌زیست و محیط‌بان پرداخته است.
مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید، روزبه حصاری، فریبا متخصص، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی و... از جمله بازیگرانی هستند که در «افرا» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
اگر از علاقه‌مندان آثار بهرنگ توفیقی هستید تماشای این سریال 40 قسمتی را که هفته‌ای 6 شب پخش می‌شود و پنجشنبه شب‌ها نیز خلاصه هفتگی آن روی آنتن می‌رود، از دست ندهید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7708/15/585270/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها