دیدن آثار پنج گالری در گالری شیرین با وقت قبلی



گروه فرهنگی/ برای گالری گردی در ماه آخر تابستان می‌توانید به دیدن «مجموعه تابستانه» در گالری شیرین بروید. دیدن آثار پنج گالری همزمان در یک گالری قطعاً برای دوستداران حوزه تجسمی غنیمت است.  
«مجموعه تابستانه» عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی، حجم و عکس از هنرمندان این پنج گالری است که همگی بر دیوارهای یک گالری، به نمایش درمی‌آیند.  در حقیقت در این نمایشگاه، گالری شیرین در کنار نمایش آثار منتخب تابستانه خود، میزبان آثاری از گالری‌های اعتماد، اُ، طراحان آزاد و هما هم بوده است.
با توجه به محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مدیر گالری شیرین تأکید کرده است که با توجه به شیوع گسترده ویروس مهلک، اجازه فعالیت برای بازدید عمومی ندارند و «بازدید فقط با وقت قبلی انجام می‌گیرد.»
البته این گالری علاوه بر بازدید حضوری که فقط با وقت قبلی انجام می‌گیرد به منظور ادامه فعالیت، بازدید مجازی را نیز در نظر گرفته است که به گفته مدیر گالری شیرین بازخورد خوبی نیز داشته است.
«مجموعه تابستانه» در دو طبقه به نمایش آثار هنرمندانی چون محسن احمدوند، حمیدرضا اندرز، مریم آیین، سپهر بختیاری، لادن بروجردی، طاهر پورحیدری، پگاه رجامند و...اختصاص دارد چیدمان آثار در این نمایشگاه با توجه به سیاست‌های هر گالری انجام شده است؛ برای مثال گالری شیرین کارها را در خط وسط نصب کرده اما گالری طراحان با توجه به اینکه سیاستی متفاوت دارد تابلوها را در پایین‌تر از حد معمول نصب کرده است.  همچنین نمایشگاه گروهی نقاشی، نقاشیخط و خوشنویسی «سفیر» با حضور ۱۷هنرمند نام آشنا در گالری پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود. آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه تلاش هنرمندان را به تماشا می‌گذارد.
گویی نگاه و جستجوی هر یک از هنرمندان سعی بر آن دارد که دنیای نگاه ما را با واقعیت عناصر آشنا کند. عناصری که از دل واقعیت رها گشته و بر این آثار نقش بسته است.
در این نمایشگاه ۲۲ اثر از ۱۷ هنرمند می‌بینید. آثار محمد احصایی، ایرج اسکندری، نصرالله افجه‌ای، ناصر اویسی، محمدعلی ترقی جاه، جلیل رسولی، حسن روح‌الامین، ‌هادی روشن ضمیر، مهدی فلاح، یدالله کابلی و... به نمایش گذاشته می‌شود.
این نمایشگاه از روز چهارشنبه سوم شهریورماه تا ۲ مهرماه هر روز از ساعت ۱۱ الی ۲۰ در گالری پردیس ملت برپاست.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7708/15/585273/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها