دور نما


فویا دی سائوپائولو (برزیل)
بیش از 6 هزار نفر از مخالفان «ژائر بولسونارو»، رئیس جمهوری برزیل به دعوت احزاب مختلف راست افراطی در سائوپائولو تظاهرات گسترده‌ای را برپا کردند. نکته قابل توجه در این گردهمایی اعتراضی که در شهرهای مختلف نیز به صورت جداگانه برگزار شد، تحریم اعتراضات از سوی «لولا داسیلوا»، رئیس جمهوری پیشین برزیل و رقیب اصلی بولسونارو و غیبت هوادارانش بود.

الغد (اردن)
پرونده فرار بزرگ اسرای فلسطینی از زندان فوق امنیتی «جلبوع» اسرائیل، رسوایی بزرگی را بر چهره رژیم صهیونیستی گذاشته است. اما کارشناسان می‌گویند مقامات این رژیم  به احتمال فراوان 4 زندانی بازداشت شده را تا سال‌ها در زندان‌های انفرادی فوق امنیتی با شکنجه‌های روحی شدید نگهداری خواهند کرد تا بتوانند از این طریق طرف مقابل را به تبادل اسرا ترغیب کنند.

حریت دیلی نیوز (ترکیه)
ترکیه با همکاری سازمان ملل، فرایند بازگشت امن پناهجویان بویژه آوارگان سوری به کشورهایشان را کلید زد. اما «چاووش اوغلو»، وزیر خارجه ترکیه لازمه این اقدامات را حمایت جامعه بین‌المللی و فراهم آوردن زیرساخت‌های کاری، تحصیلی و بهداشتی مانند اقداماتی که تاکنون در این خصوص وجود داشته، دانست. این فرایند از ترکیه و کشورهای همسایه آن مانند لبنان، اردن و عراق آغاز می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7724/4/586856/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها