گل‌محمدی:‌ نزدیک به 900 روز در خانه بازی نکرده‌ایم



یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل استقلال تاجیکستان چنین صحبت کرد: قبل از هر چیز باید از میهمان نوازی مردم و فدراسیون تاجیکستان و همچنین ایرانی‌های مقیم این کشور که ما را مورد محبت قرار دادند، تشکر کنم و احساس نمی کنیم در کشور غریبی هستیم. می‌دانیم در چه مرحله حساسی قرار داریم و باید با تیمی پرانگیزه، جوان و پرتلاش بازی کنیم.
دوست نداریم خیلی راحت در این مرحله کنار برویم و برای مبارزه، جنگیدن و انجام یک بازی خوب وارد زمین می‌شویم. برگ برنده تیم ما تجربه خوب بازیکنان ما از دوره‌های قبلی لیگ قهرمانان آسیاست. می‌دانیم بازیکنان پرسپولیس همیشه مرد روزهای سخت بوده‌اند و امیدوارم فردا هم یکی از روزهای خوب ما باشد.» او ادامه داد: «نزدیک به 900 روز و نزدیک به 3 سال است که به خاطر وضعیتی که وجود دارد و بحث تحریم‌ها و ویروس کرونا، خارج از خانه بازی می‌کنیم. این موضوع شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند. با این حال پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست و ما برای طرفدارانی که در ورزشگاه نیستند، مبارزه می‌کنیم.»
 حسینی: بازی سختی با استقلال تاجیکستان داریم
سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس هم در این نشست خبری این صحبت‌ها را مطرح کرد: باید از میهمان نوازی مردم تاجیکستان تشکر کنم. در این مرحله یک بازی سخت داریم و استقلال تاجیکستان تیم خیلی خوبی است. می‌دانیم با تیمی سخت‌کوش که منظم بازی می‌کند، مسابقه داریم. کادرفنی فیلم‌های زیادی به ما نشان داده و یکی از سخت‌ترین دیدارها برای هر دو تیم است. در کل بازی کردن در چمن مصنوعی برای هر دو تیم دشوار است. با تمام قدرت بازی می‌کنیم چون با تیم خیلی خوبی مسابقه داریم. امیدوارم بتوانیم دیدار خوبی انجام بدهیم و موفق باشیم.»
او درباره اینکه چه احساسی از بازی کردن به عنوان یک بازیکن پرافتخار و 39 ساله مقابل نفرات جوان دارد، توضیح داد: «فوتبال بازی کردن همیشه سخت است. ما هم در تیمی بزرگ و پرافتخار بازی می‌کنیم که مسئولیت سنگینی دارد. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، خوب تمرین کردن و خوب بازی کردن است و اگر در بازی باشم، با تمام قدرت کار می‌کنم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7724/14/586904/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها