اخبار


دومین پیروزی والیبال ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال ایران در دومین روز از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا دیروز به مصاف تایلند رفت. تیم ملی که با ترکیبی جوان‌شده در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد، با ارائه یک بازی یک‌طرفه و کاملاً برتر نسبت به حریف موفق شد در سه ست متوالی و با ثبت امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 12 و 25 بر 18 مقابل تایلند به برتری برسد. این دومین پیروزی متوالی ایران در مرحله گروهی بود. شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی در اولین بازی خود در جام بیست‌ویکم مقابل هنگ‌کنگ 3-0 به پیروزی رسیده بودند تا با کسب 6 امتیاز از 2 بازی در صدر جدول رده‌بندی گروه B بایستند. بهروز عطایی در ابتدای این بازی از ترکیب صابر کاظمی، امیرحسین توخته، علی‌اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، جواد کریمی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) استفاده کرد.

شانس جهانی شدن دختران هندبالیست کمرنگ شد

هجدهمین دوره رقابت‌های هندبال بانوان قهرمانی آسیا از 24 شهریور تا 3 مهرماه به میزبانی کشور اردن برگزار می‌شود و تیم ملی در گروه B با تیم‌های ژاپن، اردن، سوریه، فلسطین و کویت همگروه است. تیم ملی هندبال بانوان در دور قبلی این رقابت‌ها بر جایگاه ششم آسیا ایستاد و قرار بود امسال درصورت شرکت 12 تیم در مسابقات قهرمانی آسیا شش سهمیه جهانی برای بانوان قاره کهن درنظر گرفته شود اما با انصراف قطر از حضور در این مسابقات، یک سهمیه از آسیا کم شد تا شانس جهانی شدن دختران هندبالیست کم رنگ شود. هندبالیست‌های دختر ایرانی باید در نخستین دیدار روز چهارشنبه از ساعت 15 به مصاف ژاپن قدرتمند برود.

 نایب قهرمانی تیم‌ملی شطرنج ایران در آسیا

دومین دوره رقابت‌های شطرنج آنلاین دانشجویان پسر دانشگاه‌های آسیا با کسب مقام نایب قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید. تیم ملی شطرنج دانشجویان ایران با کسب ۲۲.۵ امتیاز پس از تیم هند (۲۴ امتیاز) در جایگاه دوم رده‌بندی تیمی قرار گرفت و تیم‌های مالزی و اندونزی با ۲۲ امتیاز سوم و چهارم شدند. دومین دوره مسابقات آنلاین شطرنج دانشجویان دانشگاه‌های آسیا ۱۱ تا ۲۲ شهریور سال‌جاری به میزبانی اندونزی برگزار شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7724/14/586907/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها