اخبار




تشکر رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم ملی والیبال
در پی قهرمانی در رقابت‌های ۲۰۲۱ آسیا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی از تیم ملی والیبال کشورمان که در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی دست یافت، تشکر کردند. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری؛ متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسمه تعالی پیروزی درخشان تیم ملی والیبال برای ملت ایران بسیار شیرین است. از شما جوانان عزیز و مربی ایرانی‌تان صمیمانه تشکر می‌کنم. سیدعلی خامنه‌ای ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

 وزیر کشور: منع تردد شبانه تا زمان پایین آمدن آمار کرونا ادامه دارد

وزیر کشور درباره نحوه انتخاب استانداران، گفت: در انتخاب استانداران موارد را با نمایندگان مجلس و معتمدین منطقه بررسی می‌کنیم و ممکن است این کار زمان ببرد ولی ارزش دارد تا بهترین‌ها را انتخاب کنیم. به‌گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز دوشنبه در حاشیه مراسم معارفه سردار اسماعیل احمدی‌مقدم به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه عالی دفاع ملی درباره روند انتخاب استانداران، در جمع خبرنگاران، گفت: این کار در مسیر انجام است و انجام خواهد شد و هماهنگی‌ها را انجام خواهیم داد تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.
وحیدی همچنین درباره منع تردد شبانه گفت: منع تردد به‌دلیل وضعیت بد کرونایی وضع شده و تا زمانی که آمار کاهش یابد، ادامه خواهد داشت چون هنوز به وضعیت آرامش نرسیده‌ایم و تعداد فوتی‌ها قابل توجه است، تا وقتی وضع آرام‌تر شود منع تردد وجود دارد. وی با بیان اینکه با هماهنگی که انجام گرفته، کسانی که می‌خواهند واکسن بزنند در ساعات منع عبور و مرور جریمه نخواهند شد، یادآور شد: می‌خواهیم که در فرصت نزدیک این منع برداشته شود. این منع برای بهبود وضعیت مردم است تا مشکل کرونا زودتر حل شود.

انتصاب رئیس سازمان حراست کشور از سوی وزیر اطلاعات

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات طی حکمی رئیس سازمان حراست کل کشور را منصوب کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر اطلاعات در آیین تکریم و معارفه‌ رئیس سازمان حراست کل کشور، صیانت از مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور را وظیفه این سازمان دانست و با تأکید بر ضرورت مبارزه با فساد گفت: برخورد قاطع با فساد در دستگاه‌های اجرایی برعهده این سازمان است و انتظار می‌رود همه حراست‌ها در راستای اجرایی شدن این شعار اساسی رئیس جمهوری فعال شوند. او هم‌افزایی مدیران حراست‌ها با مدیران دستگاه‌ها، جامعه اطلاعاتی و حراست کل کشور را برای اجرای این مسئولیت خطیر بسیار ضروری دانست. وزیر اطلاعات شعار‌های اصلی دولت مردمی را مقابله با فساد دانست و تأکید کرد: سازمان حراست کل کشور و حراست‌ها باید برای ایفای نقش صیانتی و مقابله با فساد از تمام ظرفیت‌ها بهره‌برداری کنند.

چهار مقر گروهک‌های ضدانقلاب در شمال عراق منهدم شد

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور مستقر در آذربایجان غربی گفت: چهار مقر گروهک‌های ضد انقلاب در پاسخ به تحرکات این گروه‌ها در جدار مرزی کشورمان با شمال عراق با گلوله‌های هوشمند مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شد. به گزارش ایرنا، سردار مجید ارجمندفر اظهار داشت: گروهک‌های ضد انقلاب توسط مجموعه اطلاعاتی کشورهای معاند و بیگانه و حتی برخی کشورهای عربی در شمال عراق ساماندهی شده‌اند تا در راستای استفاده از اهداف خود و ایجاد مانع در مسیر جمهوری اسلامی از آنها استفاده کنند. وی ادامه داد: این گروهک‌های ضد انقلاب با فاصله کمی در جدار مرز ایران مستقر شده بودند که در این زمینه هشدارهای لازم به دولت عراق و مسئولان و مدیران در شمال این کشور همسایه به آنان داده شده بود. وی اظهار داشت: ما گفته و تذکر داده بودیم که اگر کوچک‌ترین خطایی از این گروهک‌های معاند دیده شود پاسخ سختی دریافت خواهند کرد که این امر سبب متلاشی شدن چهار مقر این گروه‌های ضد انقلاب شده است.جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور گفت: این گروهک‌ها تکلیف خود را باید مشخص کنند چرا که ما گفته‌ایم  آنها هر کجا باشند در هر خاک و نقطه‌ای به‌عنوان خاک دشمن محسوب می‌شوند و ما بر خود وظیفه می‌دانیم که علیه آنها عملیات انجام دهیم. وی ادامه داد: این امر را در برخورد اخیر ثابت کردیم یعنی همه مواضع و مراکز فرماندهی و زاغه مهماتی را که داشتند مورد هدف قرار دادیم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7730/2/587439/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها