بازتاب


سجادی: رئیس جمهوری قهرمانی والیبال را موجب نشاط در جامعه دانست

 سیدحمید سجادی در تماس تصویری با بهروز عطایی سرمربی و علیرضا طلوع‌کیان مربی تیم ملی والیبال ایران، قهرمانی آسیا را به بازیکنان و کادر فنی تیم ایران تبریک گفت. وزیر ورزش و جوانان خطاب به آنها گفت: «در زمان مسابقه ایران و ژاپن در نشست هیأت دولت بودیم و رئیس جمهوری از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران ابراز خوشحالی کرد و از فدراسیون والیبال، تیم ملی و بازیکنان این تیم نیز تشکر کرد. آقای رئیسی رئیس جمهوری قهرمانی تیم ملی والیبال ایران را باعث ایجاد نشاط و شادابی در جامعه دانست و از اینکه این مقام با کادر کاملاً ایرانی به دست آمده، ابراز رضایت کرد.» سجادی به دیدار روز شنبه قهرمانان و مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: «رهبر معظم انقلاب هم در این دیدار تأکید کردند در هر رشته‌ای که می‌توانید از مربیان ایرانی استفاده کنید، حتماً این کار را انجام دهید. خوشبختانه هنوز ۲۴ ساعت از این دیدار نگذشته بود که تیم ملی والیبال با کادر کاملاً ایرانی در آسیا قهرمان شد.» وزیر ورزش و جوانان در ادامه این گفت‌و‌گو تصریح کرد که در فرودگاه امام خمینی(ره) حتماً به استقبال تیم ملی والیبال خواهد رفت. در این گفت‌و‌گو عطایی نیز با ارائه گزارشی از مسیر قهرمانی تیم ایران در آسیا، به مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان که از اول مهرماه به میزبانی ایتالیا و بلغارستان شروع می‌شود، اشاره کرد و گفت: «من به اتفاق دو مربی و دو بازیکن از چیبا راهی ایتالیا می‌شوم.» سرمربی تیم ملی والیبال ضمن تشکر از حمایت‌ وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال از تیم ملی ایران، گفت: «خوشحالیم که وزیر ورزشی و قهرمان در رأس ورزش ایران قرار دارد که خودش در ورزش حرفه‌ای سال‌ها فعالیت کرده و با تمامی سختی‌های این حرفه آشنایی کامل دارد.»

داورزنی: با تأکید رهبری به مربی ایرانی اعتماد کردیم

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال درباره قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: «در فرایند رشد والیبال کشور حضور مربیان خارجی همچون ولاسکو نقش مهمی داشت. خیلی از جوانان گذشته ما در کنار این مربیان تجربه کسب کردند. این باعث شد در رده‌های مختلف سنی از کادری ایرانی استفاده کنیم. اگر با مربی ایرانی به المپیک می‌رفتیم و نتیجه نمی‌گرفتیم، باعث سلب اعتماد و رفتن به سمت مربیان خارجی می‌شد. در همان جلسات صحبت کردیم که المپیک را با مربی خارجی رفته و فرصتی فراهم کنیم تا با کادری ایرانی به سراغ جام ملت‌ها برویم. بعد از مسابقات قهرمانی جوانان و در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم، ایشان موضوع توجه و اعتماد به مربی داخلی را تأکید کردند. برای همین فرصتی فراهم شد تا مقتدرانه در ژاپن پیروز شویم.»

تقدیر از والیبالیست‌های کشورمان در ژاپن

تیم ملی والیبال پس از قهرمانی مقتدرانه در بیست و یکمین دوره  مسابقات قهرمانی آسیا، ظهر دوشنبه در محل اقامتگاه سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو مورد استقبال مرتضی رحمانی موحد، سفیر و همکاران سفارت قرار گرفتند. در مراسم تقدیر از تیم ملی والیبال، رحمانی موحد طی سخنانی ضمن ارج گذاشتن به خدمات شایان والیبالیست‌های جوان افزود: «این افتخار تاریخی مرهون توجه به ارزش‌های ملی و غیرت و همت است و با این افتخار بزرگ، شادی و  خوشحالی را برای  ملت ایران به ارمغان آوردید. بهروز  عطایی،  سرمربی تیم نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی سفارت کشورمان گفت :«کمبودهایی در اینجا بود که با مساعدت‌های شخص سفیر و همکاران‌شان مشکلات حل شد و نواقض موجود در محل جبران شد.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7730/14/587491/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها