حکم کمیته اخلاق علیه سرمربی استقلال به دلیل اظهاراتش علیه آذری جهرمی

مجیدی از فوتبال و حضور در ورزشگاه محروم شد


کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سه‌شنبه احکامی را علیه محمدحسین کنعانی زادگان مدافع سابق پرسپولیس و فرشید اسماعیلی بازیکن فصل گذشته استقلال صادر کرده که هیچ یک از مقام‌های رسمی کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال به دلیل محرومیت آنها اشاره نکرده‌اند ولی به گزارش طرفداری، دلیل جریمه کنعانی زادگان همان فیلمی است که در فضای مجازی پخش شد و این بازیکن در آن پاسخ نامناسبی به کری هواداران تیم رقیب می‌دهد اما دو شایعه درباره دلیل جریمه اسماعیلی به گوش می‌رسد. یکی شادی گل او بوده که بعد از زدن ضربه پنالتی در ضیافت پنالتی‌های دربی جام حذفی مشت هایش را به سمت نیمکت پرسپولیس گره کرد و دیگری درگیری او با هواداران استقلال در فرودگاه. اما کمیته اخلاق دیروز هم حکمی غیرمنتظره را علیه سرمربی استقلال صادر کرد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، فرهاد مجیدی به پرداخت 50 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شده و از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود. کمیته اخلاق توضیحی درباره علت محرومیت مجیدی نداده ولی باشگاه استقلال در بیانیه ای که کانال رسمی خود صادر کرده، اعلام کرد:« بعد از اعلام حکم کمیته اخلاق در خصوص مجیدی، شایعاتی مطرح شده که به این وسیله این شایعات رد می‌شوند. دلیل رای صادره در خصوص آقای مجیدی، عدم پرداخت جریمه صادر شده به دلیل اظهارات ایشان در خصوص آذری جهرمی وزیر وقت ارتباطات است.»
آذری جهرمی یک استوری اینستاگرامی منتشر و اعلام کرد هیچ شکایتی از مجیدی انجام نداده است. وزیر سابق ارتباطات در این خصوص نوشت: «تکذیب می‌کنم؛ بنده نه تنها از آقای مجیدی شکایتی نداشتم و ندارم، بلکه از حرف ایشون حتی ناراحت هم نشدم.»
با این حال با توجه به اطلاعیه‌ای که کمیته اخلاق منتشر کرده، به نظر می‌رسد در صورتی که مجیدی ۵۰ میلیون تومان جریمه را به این کمیته پرداخت کند، مجدداً اجازه فعالیت خواهد داشت و به تمرینات آبی‌ها برمی‌گردد. کمیته اخلاق دیروز برای افراد دیگری هم حکم صادر کرده که طی آن محمد علینژاد بازیکن اسبق آلومینیوم اراک به پرداخت 50 میلیون تومان، احمد حمیدی فرد و مجید ساکی، سرپرست و مربی تیم فوتبال آبی‌پوشان هرکدام به پرداخت 10 میلیون تومان، هاتف شیخ لاری، مربی فوتبال نیز به پرداخت 10 میلیون تومان و 3 ماه محرومیت و محمد زارع گشتی هم به پرداخت 100 میلیون تومان و محرومیت 10 سال محکوم شده‌اند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7732/14/587689/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها