احتمال تمدید مهلت زمان ثبت‌نام در سامانه ملی املاک و اسکان


معاون مسکن و ساختمان از احتمال تمدید مهلت زمان ثبت‌نام سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان بر اساس نظر ستاد عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، خبر داد  محمود محمودزاده در خصوص مهلت ثبت‌نام در سامانه ملی املاک و اسکان گفت: بر اساس زمانبندی پیشین، پایان مهرماه مهلت ثبت‌نام سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان تعیین شد. چند هفته گذشته مکاتبه‌ای با دبیرخانه ستاد سران قوا (ستاد عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا) برای تمدید این مهلت داشتیم.
زیرا شرایط ایجاب می‌کند تا با مهلت بیشتری این اقدام انجام شود و دراین خصوص منتظر نتیجه هستیم. معاون مسکن و ساختمان از احتمال تمدید مهلت زمان ثبت‌نام سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان بر اساس نظر ستاد عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، خبر داد.
معاون مسکن و ساختمان با تأکید بر اینکه با تمدید مهلت ثبت‌نام سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان برای درج اطلاعات هویتی و سکونتی، اطلاع‌رسانی مناسب انجام خواهد شد، در خصوص احتمال عدم مشارکت مردم در درج اطلاعات خود در سامانه اعلام کرد: بر اساس قانون (ماده 54 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم) افرادی که اطلاعات خود را در سامانه ملی املاک و اسکان درج نکنند، واحد یا واحدهای آنها به‌عنوان واحد خالی تلقی و مشمول پرداخت مالیات می‌شود./تسنیم




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7753/6/589814/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها