چگونه فایل های اضافه را حذف و پاکسازی کنیم؟



احتمالاً برای شما هم تا کنون پیش آمده است که سنگین بودن سیستم، سبب کندی عملکرد آن شده و حسابی کلافه‌تان کرده است،برای مقابله با این مشکل نرم افزارهای زیادی وجود دارد، به‌عنوان مثال Abelssoft WashAndGo یک نرم افزار کاربردی برای پاکسازی و بهینه‌سازی سیستم شما از فایل‌های غیرضروری و بیهوده است تا با حذف چنین فایل هایی، عملاً کارایی سیستم‌تان را ارتقا دهد؛از مواردی که این نرم افزار قادر به پاکسازی آنها است می‌توان به پاکسازی فایل‌های اضافی غیرضروری و همچنین فایل‌های حاوی لاگ‌های قدیمی اشاره کرد.
کش‌های(cash) قدیمی نصب نرم افزارها و همچنین بک آپ‌های بلااستفاده سرویس پک‌های نصب شده و بسیاری از موارد مشابه را نیز می‌توان با کمک این نرم افزار در سیستم خود پیدا و آنها را حذف کرد تا لپ تاپ و... سبک‌تر شده و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد؛ از ویژگی‌های نرم افزار Abelssoft WashAndGo می‌توان به افزایش سرعت سیستم و افزایش کارایی آن با حذف فایل‌های اضافی و همچنین فیکس کردن خطاها(ارورهای) سیستم و پایدار کردن آن اشاره کرد.
حذف و پاکسازی فایل‌های اضافی مرورگرها مانند هیستوری‌ها، کش‌ها و… نیز بخشی دیگر از توانمندی‌های این نرم افزار محسوب می‌شود. اسکن قدرتمند برای پیدا کردن خطاهای موردی و برطرف کردن آن و همچنین رفع و بهینه‌سازی مشکلات موجود در رجیستری ویندوز، بخشی دیگر از مزایای استفاده از این نرم افزار روی سیستم شما خواهد بود. با کمک این نرم افزار، امکان حذف و پاکسازی فایل‌های غیرضروری به‌صورت صددرصد امن و بدون ایجاد مشکل برای ویندوز وجود دارد.
قابلیت حذف و پاکسازی فایل‌های غیرضروری به‌صورت اتوماتیک هم از دیگر مزایای عملکرد این نرم افزار است و امکان برنامه‌ریزی کردن برای نرم افزار به منظور بهینه‌سازی سیستم‌ها وجود دارد. اگر شما هم علاقه مندید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را از وب سایت.P30world.com به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7753/11/589833/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها