محاکمه غیابی کارگر قهوه خانه



گروه حوادث / کارگر قهوه خانه که پس از سوزاندن همکارش با آب جوش متواری شده و ردی از او به دست نیامده بود در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به‌صورت غیابی محاکمه شد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از تابستان سال ۹۸ با سوختگی عمدی مرد جوانی به‌نام خسرو آغاز شد. وی که از ناحیه گردن وکمر بشدت سوخته بود  تحت درمان قرار گرفت و پس از بهبودی نسبی با طرح شکایتی عنوان کرد که رحمان همکار ۶۳ ساله‌اش روی او کتری آب جوش را خالی کرده است.
خسرو در توضیح بیشتر ماجرا گفت: من و رحمان در قهوه خانه‌ای کار می‌کردیم و از چند ماه پیش به اختلاف خوردیم. شب حادثه در خواب بودم که به یکباره او کتری آب جوش را روی سر و صورتم ریخت و بسرعت فرار کرد. با شکایت خسرو پلیس به ردیابی متهم میانسال پرداخت. اما ردی از وی به دست نیاوردند. در عین حال با  بازبینی دوربین مداربسته قهوه خانه توسط مأموران مشخص شد که اظهارات شاکی صحت دارد. با گذشت بیش از یکسال از این ماجرا و در حالی که ردی از متهم به دست نیامد، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم به‌صورت غیابی محاکمه شد. در جلسه دادگاه خسرو که به اتهام حمل مواد مخدر در بازداشت بود، از زندان به دادگاه منتقل شد و به جایگاه رفت و بار دیگر ماجرا را تعریف کرد و خواستار مجازات متهم شد.
در ادامه 2 شاهدی که شاکی به دادگاه معرفی کرده بود یک به یک به جایگاه رفتند و حرف‌های خسرو را تأیید کردند.
با پایان جلسه قضات برای صدور حکم غیابی برای متهم وارد شور شدند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7753/13/589844/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها