جزئیات حریق در شرکت تولید مواد غذایی

آتش در طبیعت



گروه حوادث /  وقوع آتش‌سوزی در شرکت تولید مواد غذایی طبیعت منجر به مجروح شدن 2 نفر شد. وسعت این آتش‌سوزی که ساعاتی پس از بامداد روز چهارشنبه در شرکت طبیعت زرندیه رخ داد به حدی بود که 8 تیم با بیش از ۳۰ نیروی آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شهر صنعتی کاوه، زرندیه، شهر صنعتی زرندیه، پرندک و اسلامشهر به محل حادثه اعزام و به اطفای حریق پرداختند.
سیامک سلیمانی فرماندار زرندیه نیز در این باره گفت: آتش‌سوزی واحد تولیدی، صنعتی طبیعت سبز پارس کهن، ۲ مجروح داشت و با اینکه آتش‌سوزی تحت کنترل نیروهای آتشنشان در آمده اما به علت اینکه نوع محصولات این شرکت قابلیت اشتعال دارد، اطفا مرحله به مرحله صورت می‌گیرد. وی در ادامه افزود: به محض اطلاع هماهنگی لازم برای اعزام نیرو‌های آتش‌نشانی و امداد و نجات به محل آتش‌سوزی انجام گرفت و شخصاً در محل حضور پیدا کردم. متأسفانه بخشی از انبار نگهداری و بسته‌بندی محصولات دچار حادثه آتش‌سوزی شد که برآورد اولیه خسارات بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال بوده و حدوداً ۵۰ هزار متر از سالن‌های مسقف این واحد تولیدی دچار آتش‌سوزی شده‌اند.
فرماندار زرندیه درباره علت این سانحه گفت: علت آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست، اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از اتصال برق است که کارشناسان در حال بررسی علت اصلی وقوع حریق هستند. خوشبختانه این حادثه خسارات جانی نداشت و تنها
2 نفر مصدوم شدند که یک نفر از آنها به‌صورت سرپایی درمان شد و نفر دوم هم در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد. گفتنی است یکی از مصدومان این حریق روح‌الدین یوسفوند فرمانده انتظامی زرندیه بود که در حین عملیات دچار مصدومیت شد و پس از انتقال به بیمارستان به‌صورت سرپایی درمان و از بیمارستان ترخیص شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7753/13/589845/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها