حوادث جهان /


۵۰ کشته در حادثه سقوط اتوبوس

در پی حادثه سقوط یک اتوبوس به داخل رودخانه در جنوب جمهوری دموکراتیک کنگو بیش از ۵۰ نفر کشته شدند.
به گزارش رویترز، مقام‌های محلی در ایالت اوت کاتانگا واقع در جنوب کنگو اعلام کردند، این اتوبوس حامل بیش از ۵۰ نفر بود که به داخل رودخانه کالومی سقوط کرد.
رسانه‌های محلی گزارش دادند، هدایت اتوبوس از دست راننده آن خارج شد که منجر به واژگونی آن و سقوط به داخل رودخانه کالومی شد. تیم‌های امداد و نجات در حال یافتن اجساد قربانیان این حادثه هستند و امکان افزایش شمار قربانیان نیز وجود دارد. حوادث جاده‌ای در جمهوری دموکراتیک کنگو به خاطر نبود استانداردهای جاده ای و وضعیت بد راه‌ها یک پدیده شایع در این کشور است.

خروج قطار از ریل با 11 مجروح

خارج شدن یک رام قطار شهری از ریل در سیدنی استرالیا 11 مجروح برجا گذاشت. به‌گزارش صداوسیما از سیدنی، در این حادثه که ساعت ۵ صبح روز چهارشنبه به وقت محلی به وقوع پیوست، لوکوموتیوران و 10 مسافر مجروح شدند. حال لوکوموتیوران و سه مسافر دیگر مساعد نیست.
بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سیدنی این قطار شهری از مرکز به‌سمت جنوب این شهر در حرکت بود که در منطقه کمبلا گرَنگ به‌علت برخورد با یک دستگاه خودرو متوقف شده روی ریل، از مسیر خود خارج شد.
برخی شاهدان عینی مدعی‌اند حادثه عمدی بوده است. آنها می‌گویند قبل از حادثه فردی را دیده‌اند که بسرعت از خودرو پیاده و متواری شده است.
پس‌از این حادثه ساعت‌ها همه مسیر‌های ریلی منتهی به جنوب سیدنی مسدود شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7753/13/589848/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها