هنرمندان در فضای مجازی


فضای مجازی هنرمندان این روزها بیشتر پر شده از عکس‌های مهران غفوریان و آرزوی سلامتی این بازیگر که سال‌ها اوقات خوشی برای مردم ایجاد کرد. همچنین برخی از اهالی سینما و تئاتر هم با انتشار تصاویری از آثارشان مردم را به دیدن آنها ترغیب کرده‌اند. در این میان هم تخفیف 30 درصدی کتاب برای مخاطبان شهرستانی از سوی نشر ثالث را می توان از مهم‌ترین عناوین خبری فضای مجازی اهالی فرهنگ و هنر عنوان کرد.

منوچهر هادی کارگردان سینما در صفحه خود با انتشار عکسی از سریال «نیسان آبی» خبر پخش این سریال را در شبکه خانگی منتشر کرد. او نوشته:«قسمت اول هم اکنون در فیلیمو در حال پخش است.»
امیدوارم ببینید و دوست داشته باشین. لطفاً نظرتونو در مورد این قسمت بنویسید. این سریال بر اساس فیلمنامه سینمایی نیسان آبی نوشته کمیل روحانی ساخته شده و من نیز از همه عوامل عزیزم که صمیمانه کنارم بودند و مرا همراهی کردند، ممنونم.»
فرزاد مؤتمن کارگردان سینما نیز گفته است: «شاید دیگر لازم باشد که فیلم‌هـاى «صفحه کامپیوتر»ى را به‌عنوان شکلى از داستانگویى در سینما به رسمیت بشناسیم. در این شکل از فیلم هـمه تصاویر روى صفحه کامپیوتر، تبلت یا موبایل شکل می‌گیرد. این‌گونه فیلم‌هـا از سال٢٠١٠ به بعد با شدت گرفتن تأثیرات اینترنت رواج پیدا کرد.»
شبنم مقدمی بازیگر سینما نیز با انتشار عکسی از پاییز، آرزوی پاییزی پرباران کرده است. «کاش باز همین‌جور پاییز احاطه‌ام کند. بدجور دلم تنگ پاییز است.پاییز واقعی که باد و باران و برگ‌ریزان داشته باشد.مثل پاییز قدیم‌ها.دلم تنگ باران است.»
ایوب آقاخانی بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر در صفحه خود با انتشار عکسی از پشت صحنه تئاتر رگ در این باره نوشت: «با دوستان همدلم پشت صحنه تله تئاتر«رگ».این کارم را بسیار دوست داشته و دارم و همیشه دلم می‌خواست به نحوی بماند.در این روزهای پیچیده هزار و چهارصد و آینده گنگ تئاتر چه راهی بهتر از تله تئاتر شدنش؟.با دوستانم و دوستی‌شان می‌شد؛شد.خدا حفظشان کند.»
هوتن شکیبا این روزها «بالاخره یه روزی قشنگ حرف می‌زنم» نوشته دیوید سداریس و ترجمه پیمان خاکسار را خوانده است. این کتاب صد‌و‌هشتمین کتاب شنیدنی رادیوگوشه و بیست‌و‌دومین اتفاق شنیدنی این رادیوست که منتشر شد.
سعید بیابانکی در استوری خود از برگزاری یک دوره آموزشی آنلاین خبر داده که تدریس آن را اسماعیل آذر، شاعر و استاد دانشگاه به‌عهده دارد. دوره آموزشی مذکور درباره تاریخ بیهقی است و آنطور که در اطلاعیه آمده عموم علاقه‌مندان می‌توانند از آن بهره بگیرند. بیابانکی نوشته: «در این دوره مجازی دکتر اسماعیل آذر با تسلطی کم‌نظیر و کلامی شیرین شما را با روایت‌های جذاب و شنیدنی و نثر زیبای تاریخ بیهقی آشنا می‌سازد.» برای اطلاع بیشتر درباره کم و کیف این کلاس که تا دوم آبان برای ثبت نام در آن فرصت هست می‌توانید به صفحه «آموزگارا» سری بزنید.

گلاب آدینه: با امید و ایمان و یه جو هم شانس
این بازیگر که با خبرنگار خبرآنلاین گفت‌وگو کرده در بخشی از صحبت‌هایش به این نکته اشاره می‌کند که نمایش ما که «بانوی محبوب من» نام دارد، می‌تواند چند ساعت و امیدوارم چند روز نشاطی نه از جنس مبتذل در بینندگانش ایجاد کند. نوجوانان و جوانان همراهم با وجود تمام محدودیت‌ها و گرفتاری‌های خانوادگی و اجتماعی با کوشش عجیب خود به من و یکدیگر شوق جلو رفتن می‌دادند. شعار ما جمله‌ای از نمایش‌مان بوده و هست: با امید و با ایمان و یه جو هم شانس.»

آغاز ثبت‌نام دوره‌های غیرحضوری مدرسه روزنامه‌نگاری و مطالعات رسانه در بهاران
مدرسه بهاران با انتشار عکسی از استادان این مدرسه آغاز ثبت‌نام غیرحضوری مدرسه روزنامه‌نگاری را اعلام کرد. «علاقه‌مندانی که امکان حضور در دوره‌های اعلام‌شده را ندارند، می‌توانند به‌صورت آفلاین فیلم هر جلسه را خریداری و از سایت بهاران دانلود کنند.
همچنین جهت ایجاد ارتباط دو سویه با استادان، گروه واتس‌اپ مخصوص هر درس توسط مؤسسه ایجاد شده و دانشجویان علاوه بر ارائه کار کلاس، با استاد خود در ارتباط خواهند بود.
لازم به ذکر است که در پایان هر دوره مدرک معتبر و مشترک دانشگاهی به دانشجویان اعطا می‌شود.» گفتنی است که     علاقه‌مندان به این رشته می توانند جهت ثبت‌نام با شماره ٨٨٨٩٢٢٢٨ تماس بگیرید یا به شماره واتس‌اپ ٠٩٣٧٠۵١٧١٠٠ پیام بدهند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7753/16/589872/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها