ادعای قتل در پرونده گازگرفتگی


گروه حوادث /   با گذشت بیش از 4 ماه از مرگ مشکوک دختر جوان در خانه‌اش، تیم جنایی یکی از دوستان او را به عنوان مظنون در قتل بازداشت کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث  «ایران»، 25 خرداد امسال گزارش گازگرفتگی و مرگ دختر جوانی از سوی مأموران کلانتری 102 نواب به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.نخستین  بررسی‌ها نشان می‌‌داد  که دختر جوان به تنهایی در این خانه زندگی می‌‌کرده و وقتی خانواده‌اش از وی بی خبر ماندند، برای گرفتن خبری از او وارد خانه‌اش شدند در حالی جسد دختر جوان را در آشپزخانه  پیدا کردند که بوی شدید گاز خانه را پر کرده بود.
جسد به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان علت مرگ را گازگرفتگی عنوان کردند اما خانواده دختر جوان مدعی شدند که دخترشان به قتل رسیده و خواهان رسیدگی به این پرونده و دستگیری قاتل شدند.
در تحقیقاتی که کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت انجام دادند، مشخص شد که دختر جوان از مدتی قبل با پسری به نام سروش آشنا بوده و باتوجه به اینکه سروش آخرین نفری بوده که با دختر جوان صحبت کرده بود، احتمال دست داشتن او در مرگ مطرح و به دستور بازپرس جنایی پسر جوان  بازداشت شد. وی در تحقیقات گفت: سه سال قبل در کافه‌ای با این دختر آشنا شدم. رابطه‌مان از همان موقع شروع شد اما به واسطه شیوع کرونا کمتر از هم خبر داشتیم  تا اینکه از یک سال قبل دوباره ارتباط‌مان بیشتر شد او  چند روز قبل از این حادثه به  من گفت می‌‌خواهد دکوراسیون خانه‌اش را تغییر دهد و از من خواست یک طراح داخلی برایش پیدا کنم. روز حادثه قرار بود برایم موقعیت خانه‌اش را بفرستد که نفرستاد و دیگر جواب نداد بعد هم متوجه مرگش شدم.
به دستور بازپرس جنایی، پسر جوان برای تحقیقات بیشتر بازداشت شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7758/13/590274/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها