امیدها امروز به مصاف لبنان می‌روند


گروه ورزشی/ مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا در حالی در تاجیکستان آغاز شد که در گروه B، تیم ملی امید ایران سه‌شنبه با ۴ گل نپال را شکست داد و تاجیکستان هم با یک گل از سد لبنان گذشت و با این نتایج ایران با 3 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تاجیکستان صدرنشین است. تیم کشورمان در دومین بازی‌اش از ساعت ۱۴:۳۰ امروز برابر لبنان به میدان می‌رود و تاجیکستان با نپال رو به رو خواهد شد. این مسابقات در ۱۱ گروه برگزار می‌شود که ۱۱ تیم صدرنشین به همراه ۴ تیم برتر دوم به همراه ازبکستان (میزبان) در خرداد ۱۴۰۱ در مسابقات نهایی شرکت خواهند کرد.
 مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم ملی امید درخصوص دیدار مقابل لبنان گفت: «ما بازی لبنان با تاجیکستان را دیدیم و آنها نفرات با تجربه‌تر را به این مسابقات آورده‌اند و تیم‌ خوبی هستند. برخلاف ما که تیم جوانی را به مسابقات آوردیم. لبنان مقابل تاجیکستان خیلی دفاعی بازی کرد و چشم به ضدحملات داشت اما در دقایق پایانی بازی را واگذار کردند. ما هم با توجه به خصوصیات دفاعی تیم حریف مطمئناً بازی راحتی نخواهیم داشت اما این تیم را بخوبی آنالیز کردیم و بچه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند.» او در مورد اینکه برنامه‌های شما بعد از مسابقات تاجیکستان چیست، هم توضیح داد: «صحبت‌هایی با مسئولان کره، امارات و قطر صورت گرفته تا بتوانیم یک تورنمنت چهارجانبه‌ای را با حضور این کشورها در قطر داشته باشیم. صحبت‌هایی هم در مورد حضور ما درکمپ اسپایر قطر شده و با اماراتی‌ها هم برای برگزاری اردو مذاکراتی داشته‌ایم.»
سرمربی تیم امید در مورد میزبانی تاجیکستان و شرایط این تیم هم چنین  نظر داد: «بد نبوده اما مشکل بزرگ ما بازی در چمن مصنوعی است، چون بیشتر بازیکنان ما خیلی وقت است که در چمن مصنوعی بازی نکرده‌اند. تاجیکستان هم تیم خیلی خوبی است و از نوجوانی در کنار هم بوده‌اند و به جام جهانی هم صعود کرده‌اند. تقریباً 80 درصد تیم ملی بزرگسالان شان هم همین است. اسکلت اصلی این تیم هم همان استقلال تاجیکستان است که مقابل پرسپولیس بازی کرد. در مجموع خیلی هماهنگ و دونده هستند اما ما هم تلاش می‌کنیم تا نتیجه خوبی را مقابل این تیم کسب کنیم.»




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7758/14/590281/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها