اخبار


70 میلیارد بدهی مالیاتی فدراسیون فوتبال

بهرام رضاییان، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به سایت این فدراسیون گفت: «چالشی که فدراسیون فوتبال اکنون با آن مواجه شده، بدهی‌های مالیاتی است که از سال‌های قبل روی دست این فدراسیون مانده و به دلیل عدم پرداخت مالیات در زمان مقرر، متاسفانه بدهی‌ها روی هم انباشته شده و اکنون مشکل‌ساز شده است. در واقع ما میراث‌دار بیش از 70 میلیارد بدهی مالیاتی سال‌های قبل هستیم. ما قصد داریم این مشکل را حل کنیم اما به زمان نیاز داریم و تقاضای ما این است که در راه حل این مشکل سازمان مالیاتی کل کشور همکاری لازم را با فدراسیون فوتبال به عمل آورد.

واکنش قوه قضائیه به قرارداد با شرکت صهیونیستی

قوه قضائیه نسبت به قرارداد فدراسیون فوتبال برای اجاره سیستم کمک داور ویدئویی واکنش نشان داد. ذبیح‌الله خداییان سخنگوی قوه قضائیه در مورد اینکه پشت پرده قرارداد فدراسیون فوتبال برای ورود VAR‌، شرکت‌های اسرائیلی هستند، گفت: «فدراسیون فوتبال قراردادی را با یک شرکت بلژیکی جهت اجاره این سیستم منعقد کرده و گزارش شده که عوامل این شرکت یهودی هستند و ممکن است با رژیم اشغالگر قدس مرتبط باشند. پرونده‌ای در دستگاه قضایی تشکیل نشده اما طبیعتاً نهادهای اطلاعاتی و امنیتی بررسی می‌کنند و چنانچه به دستگاه‌های قضایی ارجاع شود، بررسی لازم صورت می‌گیرد.»

حذف نخستین بوکسور ایران از قهرمانی جهان

سومین روز از رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در صربستان برگزار شد و فرهاد مرادی نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم تیم ملی ایران، با قبول شکست در مبارزه نخست خود، از گردونه رقابت‌ها کنار رفت تا نخستین بوکسور حذف شده ایران در این رقابت‌ها باشد. این بوکسور جوان تیم ملی که بتازگی از تیم جوانان به بزرگسالان آمده است، مقابل «شیمبرگنوف» از قزاقستان به روی رینگ رفت و در همان راند نخست دچار پارگی ابرو شد تا با دستور داور بازی تمام شده و به این ترتیب نماینده ایران بازنده مسابقه معرفی شود. همچنین دیروز در وزن ۸۶ کیلوگرم علی جمالی با «پائول آرادویه» از رومانی مبارزه کرد و دانیال شه‌بخش هم در وزن ۶۰ کیلوگرم، برابر «موسی چام» از گامبیا قرار گرفت. پیش از این در روز دوم رقابت‌ها سید شاهین موسوی و اشکان رضایی به عنوان دو نماینده ایران در اوزان ۷۵ و ۶۳ کیلوگرم، با برتری برابر حریفان، به جمع ۳۲ بوکسور برتر وزن خودشان راه یافته‌اند. تیم ملی ایران با ۱۰ بوکسور و هدایت علیرضا استکی به عنوان سرمربی در مسابقات جهانی صربستان شرکت کرده است.

ستاره‌های منچستریونایتد علیه سولسشر

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد پس از شکست 5-0 مقابل لیورپول در آستانه اخراج قرار گرفته است. با اینکه تعدادی از ستاره‌های سابق شیاطین سرخ از او حمایت کرده و سر الکس فرگوسن نیز پشت او درآمده ولی به نظر می‌رسد در 3 بازی بعدی اگر اشتباهی از منچستریونایتد سر بزند او اخراج خواهد شد. در این میان، بسیاری از توافق آنتونیو کونته با باشگاه منچستریونایتد صحبت می‌کنند و برخی رسانه‌ها مثل دیلی میل از مائوریسو پوچتینو به عنوان یک گزینه پرده برداشته‌اند. از طرف دیگر فابریزیو رومانو خبر داده پل پوگبا و فان دبیک 2 بازیکن منچستریونایتد اعلام کردند که اگر سولسشر بماند، آنها به هیچ‌وجه تمدید نخواهند کرد و از این باشگاه جدا خواهند شد. در این شرایط فیلمی از رونالدو منتشر شد که در حالت مسخره کردن سولسشر است. برخی معتقدند که رونالدو نیز در تلاش است تا سولسشر برود و مربی صاحب سبک و قدرتمندی به اولدترافورد بیاید. او بارها اعلام کرده که می‌خواهد در یونایتد جام ببرد و اصلاً از این شرایط راضی نیست. یونایتد شنبه به مصاف تاتنهام می‌رود و پس از آن باید با آتالانتا در برگامو مبارزه کند. شنبه 2 هفته آینده دربی شهر منچستر و تقابل سولسشر مقابل پپ گواردیولا شاید آخرین فرصت سرمربی نروژی برای ماندن در تئاتر رؤیاها  باشد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7758/14/590283/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها