آغاز اجرای بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی


رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اتمام قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی و تمدید قرارداد با آتیه سازان حافظ، جزئیاتی از تعهدات جدید را اعلام کرد.
علی‌اصغر بیات در گفت‌و‌گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: مبلغ حق بیمه تکمیلی قرارداد امسال، به ازای هر بازنشسته ۹۱ هزار تومان تعیین شده است.
وی افزود: البته این مبلغ با احتساب مشارکت سازمان تأمین اجتماعی درنظر گرفته شده که با مصوبه هیأت مدیره تأمین اجتماعی، سازمان بخشی از حق بیمه را تقبل خواهد کرد.
او با بیان اینکه مشکلات ناشی از تأخیر در پرداخت خسارت ها و هزینه‌های درمان در قرارداد قبلی بسیار کم بود و ما کم‌ترین مشکل را در این زمینه داشتیم، گفت: سازوکار نظارتی در کانون عالی درنظر گرفته شد که فرایند خدمات‌رسانی بیمه تکمیلی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران را کنترل می‌کند تا در اسرع وقت بتوانیم اشکالات و کمبودها را رفع کنیم.
بیات با بیان اینکه به‌منظور حذف و اضافه قرارداد جدید سه ماه مهلت درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: قرارداد جدید از ابتدای آذرماه آغاز می‌شود. مشخصات و قرارداد افرادی که در قرارداد قبلی تحت پوشش بودند به‌صورت خودکار در سامانه تمدید خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری به کانون‌ها ندارند. در صورت تمایل برای استفاده از مزایای بیمه تکمیلی افرادی که تحت پوشش نبودند نیز می‌توانند در موعد مقرر به دفاتر کانون‌ها مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام خود و افراد تحت تکفل‌شان اقدام کنند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7779/7/592306/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها