دفن شوهر پس از مومیایی


گروه حوادث/   زن جوان که پس‌از قتل شوهرش جسد او را زیر تختخواب دفن کرده بود یک سال پس از این جنایت دستگیر شد.
 سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این باره بیان کرد: مرداد پارسال زنی جوان به پلیس آگاهی استان مراجعه و بیان داشت که برادر ۴۵ ساله‌اش ناپدید شده است. کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات گسترده خود را در این زمینه آغاز کردند و با به‌دست آوردن سرنخ‌های جدید به‌همسر ۴۳ ساله مرد گمشده مشکوک و وی را احضار کردند.
همسر این مرد در بازجویی اولیه خود را بی‌اطلاع از موضوع می‌دانست اما سرانجام در برابر مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و گفت: همسرم اعتیاد به مواد مخدر داشت و من با این قضیه مشکل داشتم و سال گذشته وی را به قتل رساندم. متهم در تحقیقات تخصصی اینگونه اقرار کرد : همسرم اعتیاد به شیشه داشت و شب حادثه به‌دلیل مصرف مواد مخدر حال وی خراب شد و چون از دست او بسیار عصبانی بودم با مقدار زیادی قرص وی را مسموم و صبح که بیدار شدم متوجه شدم فوت کرده است. از آنجا که خیلی ترسیده بودم با فراهم کردن نمک وی را مومیایی و با شن و ماسه آن را در زیر تختخواب اتاق خوابمان دفن کردم و پس از ازدواج مجدد با فردی دیگر در این مدت در همان اتاق  استراحت می‌کردیم.
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی جسد مقتول در منزل خودش در زیر تختخواب کشف و تحویل پزشک قانونی شد، عنوان داشت: در بررسی تخصصی مشخص شد انگیزه این زن  اختلافات مالی و خانوادگی بوده است و پس از سیر مراحل قانونی وی روانه زندان شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7779/13/592328/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها