اخبار


تشییع و خاکسپاری پیکر خبرنگار فقید ایرنا در اصفهان

اصفهان - آیین تشییع و خاکسپاری پیکر «امیرحسین اکبری» خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان(ایرنا) و کارشناس روابط عمومی اداره کل محیط زیست برگزار شد.
به گزارش ایرنا، پیکر مرحوم «امیرحسین اکبری»، در باغ رضوان اصفهان، تشییع و در قطعه نام‌آوران این آرامستان با حضور شماری از مسئولان و فعالان رسانه‌ای و محیط زیست استان به خاک سپرده شد. امیرحسین اکبری خبرنگار جوان و پُرتلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز اصفهان، بامداد روز یکشنبه ۳۰ آبان بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.
مرحوم اکبری همزمان با ایرنا به عنوان کارشناس روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان اصفهان نیز فعالیت می‌کرد و در این عرصه نیز خدمات ارزشمندی از خود به جای گذاشت. وی همچنین در زمینه هنرهای نمایشی و سینمایی فعال بود اما در سال‌های اخیر بیشتر به عنوان خبرنگار ورزشی در اصفهان شناخته می‌شد. امیرحسین اکبری متولد سال ۱۳۶۰ بود و از وی یک فرزند پسر سه ساله به یادگار مانده است.

همایش ملی گردشگری کشاورزی در گلستان برگزار می‌شود

گرگان - گلستان امروز میزبان همایش ملی گردشگری کشاورزی و نشست تعاملی ترویجی مسئولان طبیعت گردشگری کشور است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد تجری مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان گفت: به علت استقبال مزرعه‌داران استان از طرح گردشگری کشاورزی و میزان پروانه‌های بهره‌برداری صادرشده و بخصوص تعامل وهمکاری بین دستگاهی دراستان گلستان برای تسهیل و توسعه گردشگری کشاورزی، طرح برگزاری همایش مزارع گردشگری از سوی استان به معاون گردشگری کشور و دفتر گردشگری داخلی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارائه شد. تجری گفت: بازدید از چهار تیپ مزرعه گردشگری شاخص استان، آشنایی با معماری و فرهنگ میزبانی تعدادی از اقامتگاه‌های بومگردی استان وهمچنین بازدید از برخی از جاذبه‌های میراث ‌فرهنگی و طبیعی استان گلستان از برنامه‌‌‌های همایش است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7781/12/592530/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها