وزارت ورزش تکلیف مدیریت پرسپولیس را مشخص کند

گل‌محمدی: 3 امتیاز از نان شب واجب تر است


سرمربی پرسپولیس در نشست خبری دیروز از اینکه وضعیت مدیریتی این باشگاه مشخص نیست، گلایه کرد. یحیی گل محمدی گفت: «قطعاً این موضوع به تیم آسیب می‌زند. منِ مربی و بازیکن باید بدانیم تیم چه تشکیلاتی دارد و وضعیت مدیریتی‌اش مشخص باشد. این مشکلات خیلی واضح است و پیچیده نیست. تشکیلات بزرگی مثل پرسپولیس قطعاً باید اعضای هیأت مدیره‌اش و حتی اعضای کمیته انضباطی و مدیرانش چارت مشخصی داشته باشند. حالتی که برای پرسپولیس به وجود آمده در شأن و شخصیت این باشگاه نیست و امیدوارم وزارت ورزش هرچه زودتر تکلیف مدیریت باشگاه را مشخص کند. اگر واقعاً دنبال این هستیم تیم ثبات داشته باشد، باید این حالت را در بحث مدیریت هم ایجاد کنیم تا پرسپولیس آسیبی نبیند.»
او با اشاره به بازی امروز مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: «در 3 دیدار اخیر نتایج خوبی نگرفتیم و انتظاری که از خود داشتیم برآورده نکردیم، بنابراین بازی برابر نفت برای ما خیلی مهم و حساس است و کسب 3 امتیاز آن برای ما از نان شب هم واجب‌تر است. می‌دانیم هواداران ناراحت و نگران هستند و این موضوع را درک می‌کنیم. باید تلاش زیادی کرد تا تمرکز بالایی داشته باشیم، زیرا مقابل تیم تکنیکی، دونده و قابل احترامی بازی داریم.»
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: «این دیدار با هوادار برگزار می‌شود، خودم از این بابت خیلی خوشحالم. پس از حدود دو سال مقابل تماشاگر بازی کردن واقعاً لذت دیگری دارد. بی‌صبرانه منتظر مسابقه فردا (امروز) هستیم تا حضور گرم هواداران را در کنار خودمان تجربه کنیم. هر تیمی در طول فصل امکان دارد افت داشته باشد و وارد مسیری شود که خیلی سخت است. متأسفانه ما هم این مسیر را طی می‌کنیم اما باید خیلی زود این مسیر را عوض کرده و به شکل تیمی قبلی بازگردیم. البته همه فوتبال تمرین و مسابقه نیست، اتفاقاتی که بیرون از زمین می‌افتد و مشکلات تیم تأثیر خود را روی ذهن همه ما می‌گذارد و کار را سخت می‌کند. برای رسیدن به قهرمانی باید آرامش فکری داشت.» سرمربی پرسپولیس با اشاره به بلاتکلیف بودن دو بازیکن تاجیکستانی این تیم گفت: «حدود 2هفته است که بازیکنان تاجیکستانی به ایران آمده‌اند اما نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. چون نام تیم ما پرسپولیس است زیاد به مشکلات ما اهمیت داده نمی‌شود، اگر برای باشگاه‌های دیگر چنین اتفاقی می‌افتاد زمین و زمان را بهم می‌دوختند اما به این دلیل که حرف نمی‌زنیم و سرمان به کار خودمان است و با حداقل‌ها می‌سازیم و مشکلات را تحمل می‌کنیم، کسی به مشکلاتی که برای پرسپولیس رقم می‌خورد، اهمیتی نمی‌دهد. از طرفی یکی از مشکلاتی که برای ما به وجود می‌آید به خاطر اردوها و برگزاری دیدارهای تیم ملی است، اصلاً دنبال برخورد متقابل و رودررو با فدراسیون نیستیم اما دوست داریم تعامل بیشتری با پرسپولیس صورت بگیرد.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7781/14/592544/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها