هنرمندان در فضای مجازی


دنیای مجازی در شبانه‌روز گذشته اختصاص داشت به کارهای جدید اهالی هنر که با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته بودند از بازی جدید پرویز پرستویی و هدیه تهرانی تا نمایش تازه میترا حجار و کنسرت علی زندوکیلی. دیگر هنرمندان هم همچنان واکنش‌هایی به اعتراضات اخیر بی‌آبی در اصفهان و چهارمحال داشته. اهالی فرهنگ هم اشاره‌ای به آخرین روز هفته کتاب و کتابخوانی کرده‌اند.
چهره‌ها
سعید سهیلی کارگردان «گشت ارشاد 3» با انتشار متنی با عنوان «سینما زنده است» از فروش پنج میلیاردی این فیلم خبر داده است.

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون هم اشاره‌ای به آلودگی هوا داشته و با انتشار عکسی از خود در یک روز برفی نوشت: «یک وقتی برف می‌بارید، همین چند‌سال پیش‌ترها... توی همین تهران... دیگر نمی‌بارد. حالا ما مانده‌ایم و دلتنگی‌اش... ما مانده‌ایم و این حجم آلودگی عجیب و بی‌سابقه هوای شهر دلتنگ خاکستری بی‌اعصاب...»

محمد کارت کارگردان فیلم مستند «پیله» با انتشاربخشی از ویدئوی این فیلم ازانتخاب این کار به عنوان بهترین مستند سال درآسیا و اقیانوسیه خبر داده است. این فیلم محصول شبکه مستند سیما است که به عنوان نماینده ایران از این رویداد معرفی شده است.

میترا حجار به کار جدیدش اشاره داشته و نوشت: «زودتر از اینها می‌خواستم در مورد شـــــب نمایشنــــامه‌خوانی بنویسم ولی گرفتاری مجال نداد. این کار برای شخص من، چالش بزرگی بود؛ خواندن یکی از پیچیده‌ترین متن‌های ادبیات نمایشی امریکا... ایفای نقش مارتا برایم آرزویی دیرین بوده و پس از شب اجرا تا چند روز هنوز ذهنم به دنبالش می‌گشت. مارتا و جورج، امروز در بین ما و حتی در این جامعه کم نیستند، کسانی که حلقه اتصال عاطفی‌شان را در نفرت از هم پیدا می‌کنند.

علی زندوکیلی هم از اجرای کنسرت تازه‌اش در کیش خبر داده که قرار است 5 آذر ماه در تالارشهر این جزیره
برگزار شود.

عبدالحکیم بهار مروج کتابخوانی سیستانی و بلوچستانی هم روایت تصویری از هفته کتاب در چابهار منتشر کرده
 است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7781/16/592564/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها