اخبار



عزیزی‌خادم: تبلیغات محیطی مبارک باشگاه‌ها

شهاب عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال دیروز در آیین تجلیل از سرمربیان ادوار تیم‌های ملی و 20 سالگی کانون مربیان در خصوص اهدای تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها و امضای تفاهمنامه همکاری بین فدراسیون ایران و قطر گفت: «برای اینکه نگاه حرفه‌ای به فوتبال داشته باشیم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و یک قدم بزرگ را در این زمینه برداشتیم و تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها سپردیم. شاید این اتفاق باید ۲۰ سال پیش می‌افتاد. به همه باشگاه‌‌ها تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله مبارکشان باشد. تفاهمنامه همکاری بین فدراسیون ایران و قطر امضا شد و ظرف یکی  دو ماه آینده این تفاهمنامه به قرارداد تاریخی تبدیل خواهد شد که یک بخش آن آموزش و داوران است. تیم داوری ما برای هزینه‌های VAR هر نفر باید چیزی حدود ۱۰ هزار یورو پرداخت کند. چهل داور ما الان باید به قطر بروند و اگر نروند حذفشان می‌کنند.»

رونمایی پرسپولیس از کارگزار ۶۳۰ میلیارد تومانی

باشگاه پرسپولیس دیروز از کارگزار جدید رونمایی کرد. این باشگاه پس از فسخ قرارداد با اسپانسر قبلی اش در زمستان گذشته، مسیری طولانی برای انتخاب جایگزین پیمود تا اینکه بالاخره با کارگزار جدید  به توافق رسید و قرارداد 3ساله امضا شد. مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست خبری اعلام کرد که این کارگزار ۳۳۰ میلیارد تومان برای تبلیغات محیطی، فضای مجازی و روی پیراهن به اضافه ۳۰۰ میلیارد حق پخش در اختیار باشگاه قرار خواهد داد. بر اساس گفته باشگاه پرسپولیس این قرارداد 3 ساله در صورتی برای سال‌های آینده عملی خواهد شد که کف درآمد پرسپولیس ۲۰ درصد افزایش پیدا کند، یعنی بدون حق پخش، قرارداد سرخپوشان برای سال دوم به ۳۹۶ میلیارد و سال سوم به ۴۷۵ میلیارد خواهد رسید. نکته مهم اینکه صدری از این کارگزار دریافتی داشته و از طریق آن 15 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و قرار است ماهیانه رقمی را دریافت کند تا از این طریق قرارداد بازیکنان با دستمزد ماهیانه پرداخت شود. او همچنین گفت که کارگزار پذیرفته تا تضمین بانکی را در اختیار این باشگاه قراردهد و قرار است تا 3 هفته آینده این موضوع نیز انجام شود تا مشکلی برای گرفتن تبلیغات محیطی نباشد. صدری یادآور شد2 قسط از 3 قسط طلب گابریل کالدرون به حسابش نشسته و یکی از آنها باقی مانده که برای آن هم راه حلی پیدا کرده‌اند. او همچنین اعلام کرد که خودش(بدون کارگزار) 30 تا 40 میلیارد بدون قرض به پرسپولیس تزریق کرده و حدود 40 تا 50 میلیارد قرض کرده که قرار است پس از دریافت پول‌ پرسپولیس از AFC پرداخت شود.

سرخابی‌ها میزبان مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی

برنامه مسابقات مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد. بر این اساس استقلال 28 آذر ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان نود ارومیه خواهد بود و پرسپولیس هم 29 آذر ساعت۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف ویستا توربین تهران خواهد رفت.

درگیری خونین در مسابقات کشتی اردبیل!

پس‌از درگیری هفته گذشته در رقابت‌های کشتی قهرمانی خوزستان که با ضرب و شتم یکی از داوران همراه بود، این‌بار در جریان رقابت‌های کشتی قهرمانی استان اردبیل، زد و خورد میان کشتی‌گیران و طرفداران‌شان، باعث زخمی شدن چند نفر با چاقو و اجسام سخت شد. عبدالرضا اقبال، رئیس هیأت کشتی استان اردبیل به ایسنا گفت:«۲ کشتی‌گیر که از مسابقات سال قبل با هم خصومت شخصی داشتند باعث این درگیری شدند و کار به درگیری شدید میان آنها و طرفداران‌شان انجامید. متأسفانه یک نفر بر اثر اصابت چاقو از ناحیه صورت دچار جراحت عمیق شد که بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد. فرد ضارب نیز از سوی مأموران نیروی انتظامی دستگیر و پس‌از یک شب حضور در بازداشتگاه با وثیقه سنگین تا رسیدگی قانونی آزاد شد.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7791/14/593590/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها