نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی جهان معرفی شدند

نبرد جذاب توخل، پپ و روبرتو


سه سرمربی برای کسب عنوان بهترین سرمربی سال با هم به رقابت می‌پردازند. مراسم بهترین‌های سال ۲۰۲۱ فیفا در روز ۱۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۷ دی ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد. فیفا سه نامزد نهایی جایزه بهترین سرمربی سال ۲۰۲۱ را اعلام کرده است که اسامی آنها به شرح زیر است:
پپ گواردیولا (منچسترسیتی): سرمربی موفق منچسترسیتی که تیمش را به قهرمانی در لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند. سیتی در این فصل نیز عملکرد خوب خود را حفظ کرده و با اقتدار صدرنشین است.
روبرتو مانچینی (تیم ملی ایتالیا): مانچینی با تیم ملی ایتالیا به قهرمانی در جام ملت‌های اروپا رسید تا هم فوتبال ملی این کشور را احیا کرده باشد و هم اینکه نام خود را در جمع بهترین مربیان سال 2021 قرار دهد. او البته در رساندن تیمش به‌طور مستقیم به جام جهانی ناکام ماند و حالا در پلی‌آف جام جهانی مسیر سختی را در پیش دارد.
توماس توخل (چلسی): مربی آلمانی که با بی‌مهری از سوی مسئولان پاری سن ژرمن اخراج شده بود، با خوشفکری مسئولان چلسی به این تیم آمد خیلی زود تأثیر خود را نشان داد. توخل چلسی بحران‌زده را به یک تیم قدرتمند تبدیل کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا را برای تیم لندنی به ارمغان آورد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7818/23/596709/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها