نکته بازی


سد محکم پرسپولیسی شدن رضاییان

یکی از بازیکنانی که این روزها صحبت از بازگشت او به فوتبال ایران می‌شود، رامین رضاییان است. بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که در این فصل در تیم السیلیه قطر توپ می‌زند ولی استوری که اخیراً به اشتراک گذاشته و به علاقه‌اش به رنگ قرمز اشاره کرده بود، این شائبه را به وجود آورده که ممکن است او در نیم فصل دوم به پرسپولیس بیاید تا به این ترتیب شانسش را برای بازگشت به تیم ملی بیازماید و نظر دراگان اسکوچیچ را برای حضور در جام جهانی 2022 قطر جلب کند. اما این را باید در نظر داشت که پرسپولیس در حال حاضر مهدی شیری را در پست دفاع راست دارد که در کنار او وحدت هنانوف، سیامک نعمتی و گاهی فرشاد فرجی هم در این پست بازی می‌کنند. این شرایط، ترافیک سنگینی را در سمت راست به وجود آورده و باید دید در این شرایط، یحیی گل محمدی راضی به حضور رضاییان می‌شود یا خیر.

علت جدایی که احمدزاده آن را نگفت

فرشاد احمدزاده بازیکن فعلی سپاهان یکی از بازیکنان جدید این تیم در لیگ بیست و یکم به شمار می‌رود که پس از درخشش در فولاد و قهرمانی با این تیم در جام حذفی، نظر مثبت محرم نویدکیا را به خود جلب کرد و حالا هم یکی از بازیکنان تأثیرگذار اصفهانی‌ها به شمار می‌رود که در بازی با پدیده هم موفق به گلزنی شد. اما احمدزاده که سابقه بازی در پرسپولیس را هم در کارنامه‌اش دارد، یکی از دلایل نرفتن خود به این تیم را سلیقه سرمربی سرخپوشان عنوان کرده و گفته جایی در افکار یحیی گل‌محمدی نداشته و برای همین پیشنهادی هم دریافت نکرده است. اما در خصوص حرف‌های احمدزاده باید این موضوع را هم یادآور شد که زمانی که پرسپولیس به او نیاز داشت به لهستان رفت و وقتی هم برگشت در وضعیت خوبی نبود که گل محمدی به جدایی‌اش رضایت داد. پس خود احمدزاده هم در جدایی از تیم مورد علاقه‌اش بی‌تقصیر نبوده است.

عملکرد متفاوت کی‌روش با قلعه‌نویی

یکی از اخبار نقل و انتقالاتی جدید فوتبال ایران، مربوط به پیوستن استنلی کی‌روش به گل‌گهر است. مهاجم برزیلی سابق ذوب‌آهن و سپاهان که فصل گذشته عملکرد ضعیفی در بین زردپوشان اصفهانی داشت و نویدکیا هم او را در لیست مازادش قرار داد. اما کی‌روش دوباره و پس از مدتی کوتاه به فوتبال ایران برگشته تا دوباره زیر نظر مربی سابقش امیر قلعه‌نویی بازی کند. کسی که کی‌روش با مربیگری او درخشش خوبی در ذوب‌آهن و سپاهان داشت و حتی عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران را هم از آن خود کرد. نکته آماری جالبی که درباره این مهاجم قدرتی و سرزن وجود دارد این است که او زیر نظر قلعه‌نویی در 86 بازی به میدان رفته و موفق به زدن 34 گل و دادن 6 پاس گل شده است اما بدون امیر آماری متفاوت داشته و در 25 بازی تنها یک گل زده و 2 پاس گل داده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7818/23/596712/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها