واکنش سرمربی تیم والیبال فولاد سپاهان به شکست‌های تیمش

محمدی‌راد: 3 باخت، بحران نیست


رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال فولاد سپاهان صدرنشین لیگ، تیمش را بحران‌زده نمی‌داند. او به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «تیم فولادسپاهان تیم بزرگی است و شرایط خوبی دارد. 3 باخت به معنای بحران نیست و اگر مشکلی هم باشد، حلش می‌کنیم. تنها راه برگشت تیم به شرایط قبل بالا بردن نظم تیمی است.»
بعد از باخت تیمش در هفته قبل، پیکان را شایسته پیروزی تیمش می‌داند. او می‌گوید: «ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا نبازیم. هیچ مربی و بازیکنی دوست ندارد، با باخت از زمین بیرون بیاید. البته بخشی از نتیجه مسابقه، به تیم حریف و اتفاقات در بازی ربط دارد. قبل از بازی با پیکان، در دو مسابقه، وضعیت تیم ما خوب بود اما نتوانستیم در آن فشار کیفیت تیم را حفظ کنیم و مقابل آذرباتری و مس رفسنجان باختیم. ما برای بازی با پیکان هم شرایط را مهیا کرده بودیم تا بازی با کیفیت همیشگی را انجام دهیم اما نشد. برخلاف دو بازی قبل ما در این بازی شایسته پیروزی نبودیم. تیم پیکان خیلی مصمم‌تر و جنگنده‌تر بود و ما باید نظم تیمی را بیشتر کنیم و هدفمان را قوی‌تر تا جلوی این شرایط را بگیریم. تیم ما حالا در والیبال شخصیت پیدا کرده و دوست نداریم دوباره باخت‌ها تکرار شود.»
سرمربی فولادسپاهان درباره چرایی پایان دور رفت لیگ بدون باخت هم توضیح می‌دهد: «ما در بازی مقابل آذرباتری شرایط خاصی داشتیم. تیم را با ترکیب کامل نداشتیم، با این حال می‌توانستیم با نتیجه ۳-۱ برنده شویم و حتی در ست چهارم ۲۲-۱۹ جلو بودیم، اما نشد. به هر حال بازی آخر دور رفت بود و من با بازی کار نداشتم. اما باخت مقابل آذرباتری شوک به تیمم نبود که روی بازی‌های دیگر تأثیرگذار باشد. عملکرد تیم هم مقابل مس رفسنجان خیلی خوب بود و حتی ست سوم هم ۴، ۵ پوئن جلو بودیم، اما تعویض شرایط را عوض کرد و نظم تیمی ست را تغییر داد و ما هم کپ کردیم و ست چهارم را باختیم، ست پنجم هم دو تیم پا به پای هم پیش رفتند اما در نهایت ما باختیم.» محمدی‌راد بازی فردا مقابل شهرداری گنبد را سخت می‌داند: «شکل تیمی گنبد عوض شده و البته که بازی در گنبد هم سختی خاص خودش را دارد، امیدوارم شکل بازی را تغییر دهیم. البته که ما در گنبد محکوم به برد هستیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7818/24/596717/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها