پایان حکمرانی ۲۱ ساله پولادگر

ساعی برنده شیاپ‌چانگ ریاست


حکمرانی ۲۱ ساله محمدرضا پولادگر، در فدراسیون تکواندو، با آمدن هادی ساعی تمام شد. آنها بعد از رقابت انتخابات دوره قبل و حاشیه‌هایش، این بار هم رقیب هم بودند. هر چند محمد جمشیدی، حسین حسین‌زاده و سیروس رضایی هم کاندیدا بودند اما دو نفر اول قبل از شروع مجمع انصراف دادند و رضایی هم به نفع پولادگر کنار کشید تا مبارزه اصلی بین پولادگر باشد و هادی ساعی. اعضای 56 نفره مجمع، اما برای انتخاب تقسیم شدند، ۲۹ نفر به هادی ساعی رأی دادند تا حرف ساعی قبل از انتخابات برای داشتن شانس ریاستش را تأیید کند، رأی ۲۷ نفر هم پولادگر بود. هادی ساعی در این رقابت با اختلاف دو رأی، پایان حکمرانی رئیس با سابقه تکواندو را اعلام کرد. پولادگر با پایان کارش از همه حلالیت گرفت.
هرچند هادی ساعی در مجمع از رئیس سابق فدراسیون خواست، کنارش بماند، چرا که تجربیاتش خریدنی نیست و او برای ادامه راه تکواندو به آن احتیاج دارد.
هادی ساعی رئیس جدید فدراسیون تکواندو، هم یک روز بعد از انتخابش در نامه‌ای خطاب به همه پیشکسوتان از آنها خواست تا از کمک به او برای درخشش تکواندو دریغ نکنند. باید دید بعد از اینکه تکواندو با ریاست پولادگر در سراشیبی افتاده، با آمدن هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران، تکواندوی ایران، راه جدیدی برای درخشش دوباره باز می‌شود؟

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7818/24/596718/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها