اخبــــار


در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد؛
آخرین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها

آخرین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری،‌ در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عالی در سخنانی، تنها راه رشد و قرب به پروردگار را راه امامت و پیوند با امام معصوم دانست و افزود: حرکت تاریخی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها حفظ این راه بی‌بدیل بود و آن حضرت برای انجام این جهاد بزرگ، از سلاح روشنگری و تبیین استفاده کرد. همچنین در این مراسم، آقای مهدی رسولی به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی پرداخت.


آغاز رزمایش بزرگ «محمد رسول الله(ص)» از امروز

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و سخنگوی رزمایش محمد رسول الله(ص) در منطقه جنوب شرق با اشاره به آغاز این رزمایش از روز شنبه، گفت: ‏پیام این رزمایش بزرگ به دشمنان این است که مدافعان امنیت نظام ‏اسلامی محکم، جدی و استوار با هیچ متجاوز به امنیت استان، کشور و منطقه تعارف ‏ندارند.
سردار شفائی افزود: در این رزمایش همچون تمام رزمایش‌های قبلی به مباحث ‏محرومیت‌زدایی و کمک به محرومین در حوزه‌های مختلف بهداشتی، آموزشی، کمک‌های ‏مؤمنانه، ترمیم و ساخت خانه‌های محرومین، تقویت مدارس و سایر مباحث اهتمام ویژه ‏
خواهیم داشت.‏

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7818/2/596737/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها