ذره بین


برگزاری دومین جلسه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه

دومین جلسه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور معاونین هر دو دستگاه برگزار شد.
به گزارش دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) و سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دومین جلسه هم‌اندیشی مشترک بین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه و معاونین هر دو دستگاه برگزار شد.
در این جلسه ضمن گرامیداشت 9 دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) با تأکید بر رویکرد هم‌افزایی شهید حاج قاسم سلیمانی، بر هماهنگی مؤثر بین دو دستگاه و ایجاد انسجام بین ارکان مختلف نظام و همچنین هم‌افزایی با رؤسای محترم قوای سه‌گانه در راستای اجرای برنامه‌های مردم محور تأکید شد.

حمله پهپادی نیروی مقاومت به عین الاسد در دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی

رسانه‌های عراقی بامداد پنجشنبه گذشته از وقوع دو عملیات همزمان ضد امریکایی در این کشور خبر دادند.
به گزارش فارس به نقل از«صابرین نیوز» همزمان با ایام به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و«ابومهدی المهندس»، جانشین فرمانده حشد الشعبی در پی حمله تروریستی امریکا، یک فروند پهپاد به پایگاه «عین الاسد» که محل استقرار نظامیان امریکایی در استان الانبار است، حمله کرده است. براساس این گزارش، به دنبال این حمله، آژیرهای خطر در داخل پایگاه عین الاسد به صدا درآمد و نظامیان اشغالگر امریکایی پس از این عملیات،
در پناهگاه‌ها مخفی شدند.
صابرین‌نیوز سپس به نقل از نهاد موسوم به «گروه رسانه‌ای امنیتی عراق» نوشت: «پدافند هوایی عراق یک پهپاد ناشناس را که قصد داشت به پایگاه عین الاسد نزدیک شود، هدف قرار داده است.» این رسانه عراقی سپس از وقوع حمله علیه یک کاروان لجستیک امریکایی خبر داد. براین اساس، یک کاروان لجستیک امریکایی در استان بصره، هدف انفجار بمب کنار جاده‌ای قرار گرفت. پیش از این نیز در شامگاه چهارشنبه گذشته منابع عراقی خبر دادند که محل استقرار نظامیان امریکایی در پایگاه «عین الاسد» (غرب عراق) هدف اصابت ۱۲ راکت قرار گرفته است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7818/3/596743/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها