نفت مسجدسلیمان صفر- استقلال 3

نصف جام آبی شد



گروه ورزشی/ در یکی از بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر، نفت مسجدسلیمان از ساعت: 15:30 پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر برابر استقلال قرار گرفت. این در حالی بود که نفتی‌ها به خاطر اتفاق‌هایی که پس از دیدار با صنعت نفت افتاد، فراز کمالوند را روی نیمکت‌شان نداشتند و این مربی راضی به بازگشت به مسجدسلیمان نشد تا حمیدرضا عبداللهی هدایت نفت را برعهده داشته باشد. او در این مسابقه علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، مصطفی ناییج‌پور، مصطفی لطفی، میرهادی میرجوان، محمد بلبلی، میثم نقی‌زاده، مسلم مجدمی، مجید عیدی، میلاد باقری و مهرداد هدایتیان را به میدان فرستاد. فرهاد مجیدی هم سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، رودی ژستد و امیرحسین حسین‌زاده را به میدان فرستاد تا تغییری نسبت به ترکیب اولیه بازی قبلی تیمش با مس ایجاد نکرده باشد. در این بازی و پس از طی شدن 15 دقیقه ابتدایی که دو تیم فرصت‌های نصفه نیمه‌ای را روی دروازه هم ایجاد کردند، این استقلال بود که پیش افتاد. دقیقه 16 یک ارسال روی دروازه نفت با دفع توپ مدافعان این تیم همراه شد و توپ پشت محوطه جریمه به حسین‌زاده رسید و او هم با شلیک سرکش به زیبایی دروازه نفت را باز کرد. البته قبل و بعد از این گل مسجدسلیمانی‌ها که در این مسابقه فراز کمالوند را روی نیمکت شان نداشتند، موقعیت‌های مناسبی را برای گلزنی به دست آوردند که از آنها استفاده نکردند.
 دقیقه 3+45 هم ضربه دیدنی نیک نفس بعد از اصابت به تیر به زمین بازگشت اما صحنه‌های آهسته نشان می‌داد که توپ به طور کامل وارد دروازه شده ولی از چشم حمید حاج‌ملک داور بازی پنهان ماند تا آبی‌ها با همان یک گل به رختکن بروند. با شروع نیمه دوم، مجیدی 2 تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و وریا غفوری و ابوالفضل جلالی به جای خاقانی و سلمانی وارد زمین شدند.
در این نیمه هم، استقلال تیم برتر میدان بود و دقیقه 51 حرکت آبی‌پوشان از سمت راست و پاس یامگا به حسین‌زاده باعث شد این بازیکن با شوتی محکم توپ را به گوشه دروازه نفت بفرستد و خودش و استقلال را 2 گله کند. دقیقه 58 نیز مهدی‌پور با یک پاس در عمق زیبا یامگا را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با نفوذ از سمت راست توپ را وارد دروازه میزبان کرد. در ادامه نفتی‌ها باز هم فرصت‌های خوبی را برای گلزنی از دست دادند و استقلال هم سعی کرد به مدیریت بازی بپردازد. در این بین و دقیقه 69 امین قاسمی‌نژاد به جای حسین‌زاده وارد زمین شد و دقیقه 79 هم امیرعلی صادقی جای ژستد را گرفت و تعویض آخر آبی‌ها هم حضور روزبه چشمی در دقیقه 88 به جای نیک‌نفس بود. دیداری که در نهایت با پیروزی 3-0 استقلال خاتمه یافت تا این تیم با 35 امتیازی شدن به عنوان قهرمانی نیم فصل اول دست پیدا کند.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7824/17/597668/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها