دیگه چه خبر


تجمع اعتراضی معلمان در برخی استان‌ها برای اجرای طرح رتبه‌بندی

   خبر اول اینکه، معلمان در برخی استان‌های کشور دست به تجمع اعتراضی نسبت به وضعیت شغلی زدند. به گزارش فارس نیوز، روز پنجشنبه گذشته در چندین شهر و مرکز استان کشور، صدها معلم با برگزاری تجمعات مسالمت‌آمیز، خواستار رسیدگی به مطالبات شغلی خود شدند.  فارس در این باره نوشت: «در استان مرکزی از پیش از ظهر امروز{پنجشنبه گذشته} حدود ۱۵۰ نفر از معلمان تجمع مسالمت آمیزی برگزار کردند. در شیراز، اصفهان، زنجان و دو شهر آذربایجان غربی نیز تجمعاتی با جمعیت حدود ۵۰ تا ۳۰۰ نفر در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.  در اردبیل و شهرکرد نیز به ترتیب حدود ۱۰۰ و ۳۰۰ معلم به اعتراض پرداختند، همچنین در سه شهر استان مازندران، قم، یزد، مشهد و تهران تجمعاتی مخابره شده اما در ایلام، رشت و سمنان و حتی سیستان و بلوچستان با وجود سفر وزیر آموزش و پرورش تجمعی گزارش نشده است.

واکنش رسمی وزارت دفاع امریکا به یک انیمیشن ایرانی

  خبر دیگر اینکه، «جان کربی»، سخنگوی پنتاگون در گفت‌وگو با فاکس نیوز درباره ترور احتمالی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین امریکا گفت: «پنتاگون از ویدئوی انیمیشن منتشر شده در وب‌سایت مقامات رسمی ایران که ترور دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا را به تصویر می‌کشد، آگاه است.»  به گزارش مهر، کربی گفت: «ما اخیراً از این موضوع مطلع شده‌ایم و در حال حاضر در حال بررسی آن هستیم.» سخنگوی وزارت دفاع امریکا افزود: «وزارت دفاع بر تهدید ایران متمرکز خواهد ماند و مطمئن خواهد شد که توانایی محافظت از نیروهای امریکایی در خاورمیانه را در بحبوحه حملات مداوم شبه نظامیان در عراق و سوریه دارد.» گفتنی است پویانمایی «انتقام حتمی است» یکی از آثار برگزیده در «پویش قهرمان» است که به انتقام از قاتلان و آمران شهادت سردار سلیمانی می‌پردازد.

طرح کلیدی ایران برای حل بحران یمن

  دست آخر اینکه،  وزیر خارجه یمن طرح تهران برای حل بحران یمن را کلیدی توصیف کرد. «هشام شرف»، وزیر خارجه یمن تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران این کشور، طرحی ارائه کرد که همه طرف‌های متخاصم در تلاش هستند آن را به فراموشی بسپارند. به گزارش فارس، وزیر خارجه یمن به خبرگزاری یونیوز گفت که این طرح، درباره جنگ و تحریم یمن، مکانیزم مذاکره و عادی‌سازی وضعیت است و «طرح‌های برادران مسئول در جمهوری اسلامی  برای حل بحران یمن - چه در گذشته یا حال حاضر - کلید حل بحران یمن است.»   وی تأکید کرد، بررسی یا اصلاح جزئی طرح ایران، مدخل اصلی برای حل بحران یمن است و همه باید در حال حاضر، این طرح را بررسی کنند. وزیر خارجه یمن خاطر نشان کرد: «ما شیفته تجربه جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز هستیم... ما به استفاده از تجربه ایران نزدیک شده‌ایم و به آن خواهیم رسید.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7824/3/597713/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها