شناسایی و حذف بدافزار رایانه ها


SpyBot Search & Destroy نرم‌افزاری برای شناسایی و حذف انواع بدافزارها روی رایانه‌های شخصی است. این نوع ویروس‌ها و بدافزارها به‌صورت مخفیانه تمامی عملیات درحال انجام شما و اطلاعات کارت‌های اعتباری و.. را تحت نظر دارد و آنها را بدون نیاز به هیچ مجوزی، در یک مکان ذخیره کرده و به مقصد مورد نظر ارسال می‌کند.
اگر منوبار جدیدی روی مرورگر خود مشاهده کرده‌اید که بدون اجازه قبلی نصب شده است یا مرورگرتان ناگهان بسته می‌شود یا حتی صفحه اول مرورگرتان تغییر کرده است بدانید که کامپیوترتان در معرض آلوده شدن به یک بدافزار است. این نرم‌افزار کاربردی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند تا این خطرات را شناسایی کرده و از بین ببرید.
از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به قابلیت جدید Notifications جهت آگاه‌سازی در شناسایی بدافزار اشاره کرد.اسکن به منظور برطرف کردن مشکلات ناشی از بدافزارها، اسکن نرم‌افزار‌های آیفون و امکان ایجاد سی‌دی بوت هم از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار محسوب می‌شود. این نرم‌افزار همچنین قابلیت به روزرسانی دارد و مجهز به ابزار مدیریت Startup و نیز ابزار تعمیر System Registry است. اگر شما هم علاقه‌مندید این نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را از وب سایت پی سی ورلد به آدرس WWW.P30world.com به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7830/11/599454/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها