فرشته‌های نجاتی که خستگی نمی‌شناسند


ایران زمین - در این روزهای برفی و بارانی ایران، راهداران جاده‌های یخ‌زده و برف گرفته، امدادگران هلال احمر، نیروهای سپاه و ارتش و جهادگران بسیجی و داوطلب مردمی، فرشته‌های نجاتی هستند که 24 ساعته به کمک مردم گرفتار در جاده‌ها، روستاها و شهرهای سیلزده و خانه‌های ویران شده و آبگرفته می‌آیند. در گردنه اسدآباد همدان نیروهای ارتش با نفربر به امداد‌رسانی در
راه ماندگان گردنه پرداختند. در بزرگراه تهران - زنجان - تبریز تلاش 24 ساعته راهداران برای مسدود نشدن جاده تا ساعاتی قبل ادامه داشت.
7 هزار راهدار و 5 هزار نیروی هلال احمر که از چند روز گذشته در 18 استان درگیر برف و سیل هستند همان فرشته‌های نجاتی هستند که راه را برای مردم می‌گشایند و جان‌های بسیاری را نجات می‌دهند و در این میان جان خود را در کف دستشان گرفته‌اند تا آرامش را به گرفتارشدگان در برف و سیلاب دهند. «صفدر شریفی» راهداری است که همین چند هفته گذشته جانش را برای گشودن راه ارتباطی آذربایجان شرقی که به‌دلیل کولاک برف مسدود شده بود از دست داد و «امین مرادی‌فر» راننده راهداری لرستان نیز سیلاب او و ماشین راهداری را در آزادراه خرم‌آباد _ پل زال با خود برد و جسد وی هنوز که هنوز است پیدا نشده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7830/10/599488/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها