اخبار


تیم ملی فوتسال زنان با برد شروع کرد

تیم ملی فوتسال در تورنمنت کافا موفق به شکست ازبکستان شد. شاگردان فروزان سلیمانی بعد از دو سال دوری، در اولین مسابقه رسمی به مصاف ازبکستان در تورنمنت کافا رفتند.آنها در نیمه اول توسط سحر زمانی و فاطمه پاپی به دوگل رسیدند و در نیمه دوم با گل‌های سارا شیربیگی، فرشته کریمی و نسا احدی ازبکستان را ۵ -۲ درهم کوبیدند.

فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان شد

محمود فکری برای سومین بار، هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفت. سرمربی سابق استقلال که جانشین فراز کمالوند در نفت شده، بعدازظهر پنجشنبه بر سر تمرین نفتی‌ها حاضر شد تا کارش را به صورت رسمی در این تیم آغاز کند. فکری پیش از این در دو برهه هدایت نفتی‌ها را برعهده داشت که در اولین تجربه، موفق شده بود زردپوشان دیار نفتون را به لیگ برتر برساند. او همچنین فصل گذشته و پس از جدایی از استقلال هدایت نفت را برعهده گرفت و موفق شد این تیم را در لیگ برتر نگه دارد. او در ابتدای فصل نیز با مدیران این باشگاه به توافق رسیده بود اما به دلیل وجود بندهایی در قراردادش، از همکاری با این باشگاه انصراف داد و حالا باید دید در سومین حضورش در نفت چه نتایجی می‌گیرد.

بازگشت آزادکاران غایب به اردو

غایبین اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزودی در تمرینات حاضر می‌‌شوند. این تیم یک اردوی تمرینی - تفریحی در کشور عراق داشت و در ادامه کشتی‌گیران معاف شده از رقابت‌های کشوری به اردو رفتند. بلافاصله بعد از پایان مسابقات گرگان نیز تمرینات آغاز شد که تعدادی از کشتی‌گیران دعوت شده به این اردو از جمله محمدحسین محمدیان، یدالله محبی، مرتضی قیاسی، امیرحسین فیروزپور و... با هماهنگی کادر فنی تیم ملی دیرتر از سایر نفرات به جمع اردونشینان ملحق می‌‌شوند. دور جدید تمرینات تیم آزاد از هشتم بهمن آغازمی‌شود تا برای سفر به امریکا آماده شوند. این تیم 17 بهمن ماه راهی امریکا می‌‌شود.

آزمون در زنیت می‌ماند، عزت‌اللهی شاگرد استرا شد

در چند روز گذشته اخباری درخصوص لژیونرهای فوتبال ایران منتشر شد که یکی از آنها انتقال سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به الغرافه قطر بود. باشگاه الغرافه پنجشنبه از انتقال قرضی سعید عزت‌اللهی عضو باشگاه وایله دانمارک به این تیم خبر داد و نوشت: «سعید جان به الغرافه خوش آمدی.» بدین ترتیب او تا پایان فصل شاگرد استراماچونی، سرمربی سابق استقلال شد. نشریه «الوطن» قطر هم در گزارشی به تمجید از خرید جدید استراماچونی پرداخت و نوشت: «طبق نظرسنجی‌ها عزت‌اللهی بهترین هافبک سال لیگ دانمارک شده و 41 بازی برای تیم ملی ایران انجام داده است. او بازیکنی مؤثر در خط میانی به شمار می‌‌آید و علاوه بر نقش کلیدی‌اش در خط میانی گلزن قهاری نیز هست.» همچنین از ترکیه خبر می‌‌رسد که اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه فنرباغچه به صورت قرضی به هال سیتی انگلیس می‌‌رود.  نشریه «فوتو مچ» ترکیه مدعی شد کار انتقال این بازیکن انجام شده و صیادمنش به صورت قرضی راهی هال سیتی انگلیس خواهد شد.  سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت یکی از نفراتی است که در چند ماه اخیر اخبار بسیاری پیرامون جدایی وی از این تیم و حضور در تیم‌های مطرحی همچون لیون، یوونتوس، اورتون، نیوکاسل و حتی میلان شنیده می‌‌شود اما در این بین سرژی سماک روز پنجشنبه در مصاحبه با سایت Match tv در خصوص آینده سردار آزمون صحبت کرد و خبر داد که ستاره کشورمان قطعا در پایان فصل زنیت را ترک خواهد کرد. سرمربی زنیت در این خصوص گفت: «سردار می‌خواهد فصل را در زنیت به پایان برساند و سپس به تیمی دیگر به عنوان بازیکن آزاد منتقل شود.»

آغاز رقابت برای ریاست فدراسیون شمشیربازی

ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون شمشیربازی از دوم بهمن به مدت ۱۰ روز کاری آغاز می‌شود. دوره ریاست فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به پایان می‌‌رسد. بر این اساس فدراسیون فراخوان ثبت نام از کاندیداهای احراز پست ریاست را اعلام کرد. آخرین مهلت ثبت نام از کاندیداها ۱۳ بهمن است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7830/20/599513/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها