دیگه چه خبر


وقاحت یک مزدور در حمایت از یک جانی

   خبر اول اینکه، معـــصومه علی‌نژاد قمی ملقب به مســــیح علی‌نژاد از فعالان رسانه‌ای بدنام ضد انقلاب در یک پست اینستاگرامی از «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال که دستش به خون 74 شهروند ایرانی آلوده است، حمایت کرد. وی با انتشار تصویر دادگاه اخیر اسیود در شرح آن نوشت: «چه تصویر تلخ و وحشتناکی. حبیب اسیود یک قربانی دیگر از آدم‌ربایی و گروگانگیری جمهوری اسلامی است.»  خوش رقصی علی‌نژاد برای تروریست بمبگذاری‌های خوزستان و همچنین حادثه رژه هفته دفاع مقدس اهواز که منجر به شهادت 25 نفر از جمله یک کودک 5 ساله شد، بدین خاطر است که وی به‌صورت رسمی بودجه صدها هزار دلاری کارهای خود را از ایالات متحده دریافت می‌کند.

واکنش سفارت ایران به ادعای یک روزنامه پاکستانی

  خبر دیگر اینکه، سفارت ایران در اسلام‌آباد با صدور بیانیه‌ای، به اتهامات و ادعاهای منفی علیه کشورمان در سرمقاله روز چهارشنبه (۲۹ دی ماه ۱۴۰۰) روزنامه انگلیسی زبان «داون» با عنوان «امارات هدف حمله قرار گرفت» واکنش نشان داد.
به گزارش ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در واکنش به مطلب این روزنامه پاکستانی اعلام کرد: رویکرد سازنده تهران مبتنی بر رفع اختلافات میان کشورهای درگیر در یمن و پایان یافتن فاجعه انسانی در این کشور عربی است. به گزارش ایرنا، سفارت کشورمان اعلام کرد: «این سرمقاله بدون هیچ دلیل یا سند و مدرک، ایران را متهم به حمایت از حمله کنندگان به امارات عنوان کرده است. همچنین با وجود اینکه سازمان ملل تأیید کرده ایران در حمله به تجهیزات نفتی آرامکو دست نداشته، مشخص نیست آن روزنامه بر چه اساس و مدرکی این اتهام را وارد کرده است.»

آنها می‌دانند که کار بیشتری نمی‌توانند انجام بدهند

  دست آخر اینکه،  سیدمحمد مرندی، مشاور تیم مذاکره‌کننده ایرانی در گفت‌و‌گویی با برنامه «هاردتاک» شبکه انگلیسی بی‌بی‌سی از سانسور رسانه‌ای غرب انتقاد کرد و گفت: برخلاف کشورهای غربی که افرادی مانند من از فیسبوک و اینستاگرام حذف و شبکه‌های ایرانی تحریم می‌شوند و مخاطب غربی قادر به شنیدن صدای ایرانیان نیست اما در ایران صدای غربی‌ها بخوبی شنیده می‌شود.
وی در این مصاحبه تصریح کرد: امریکا تحریم‌هایی با هدف فشار حداکثری وضع کرده است و در حالی که هر آنچه تحریم بود علیه ایران وضع کرده‌اند، همچنان ایران را تهدید می‌کند. اساساً حرف من این است آنها تا جایی که ممکن بود به ایران صدمه زده‌اند و بنابراین باید دست از تهدید بردارند.
آنها می‌دانند که کار بیشتری نمی‌توانند انجام دهند و باید به جای تهدید به طور جدی پای میز مذاکره بنشینند و توافق هسته‌ای را همان‌طور که در سال 2015 نوشته شده بود، بپذیرند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7830/3/599546/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها