اسکار: به نفع بارسلونا است که من را بخرد


اسکار مهاجم برزیلی که از سال 2017 در چین بازی می‌کند و سابقه بازی در چلسی را دارد مدعی شده است که باشگاه بارسلونا مذاکراتی را با او و نمایندگانش انجام داده تا دوباره به فوتبال اروپا برگردد.
این ‌هافبک 30 ساله که سابقه 48 بازی ملی با پیراهن برزیل را دارد جزو بازیکنانی است که در سال‌هایی که فوتبال چین پول‌های نجومی صرف خرید بازیکنان بزرگ می‌کرد به لیگ این کشور پیوست و به همین دلیل در فهرست پردرآمدترین بازیکنان جهان نیز قرار دارد. اسکار از معدود کسانی است که هنوز در  این لیگ در تیم شانگهای پورت باقی مانده در حالی که بسیاری دیگر از بازیکنان خارجی از لیگ چین جدا شدند.
او در مورد پیشنهاد احتمالی بارسا به خودش اینطور گفت: «بله، من از این موضوع مطلع شده‌ام. بارسلونا مذاکراتی با مدیر برنامه‌هایم داشته است. آنها خبر دارند که فوتبال در چین تا ماه مارس تعطیل است، پس شاید این اتفاق رخ دهد، اما بارسلونا در حال حاضر با مشکلات زیادی مواجه است. آنها ابتدا باید چند بازیکن خودشان را به فروش برسانند تا بتوانند بازیکن جدیدی ثبت کنند. اینکه باشگاه بزرگی مثل بارسلونا شما را زیر نظر دارد، احساس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد، اما ما زیاد صحبت نکردیم. می‌دانم که برای رفتن به آنجا، باید قید بسیاری از چیزها را بزنم. شنیدم که دنی آلوس هم حقوق بسیار کمی دریافت می‌کند و من نیز باید چنین کاری انجام دهم.»
اسکار که سال‌هاست با سطح اول فوتبال اروپا فاصله دارد، خود را بازیکن مناسبی برای بارسلونا می‌داند: «فکر می‌کنم این موضوع به نفع بارسلونا هم هست. من الان باتجربه‌تر و یک بازیکن کاملاً بالغ هستم و می‌دانم که در حال حاضر بارسلونا تعداد زیادی بازیکن جوان در فهرست خود دارد. این انتقال برای هر دو طرف خود است. خوشحال می‌شوم اگر این اتفاق بیفتد. شانگهای در این سال‌ها به من کمک زیادی کرده و من هنوز با این تیم قرارداد دارم بنابراین اگر آنها مخالفت کنند من اعتراضی نخواهم داشت.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7831/19/599645/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها