پیوستن مظاهری به فولاد همچنان در ابهام است

هشدار مجیدی به استقلالی‌ها درباره کرونا


گروه ورزشی/ با اینکه استقلالی‌ها طی روزهای اخیر درگیر ویروس کرونا شدند و بازی‌هایشان در لیگ برتر و جام حذفی به تعویق افتاد ولی فرهاد مجیدی به دنبال این است که تیم قدرتمندتری را برای نیم فصل دوم راهی مسابقات کند. در این شرایط، تمرین استقلال از ساعت ۱۳ دیروز در مجموعه ورزشی آرارات برگزار شد و ۳ دروازه‌بان و ۸ بازیکن زیرنظر کادرفنی به تمرین پرداختند. در ابتدا مجیدی با بازیکنان صحبت کرد و تأکید داشت با توجه به شرایط کرونا و مبتلایان به این ویروس در اردوی آبی‌ها، بشدت مراقبت‌های لازم صورت بگیرد تا افراد دیگری مبتلا به این ویروس نشوند. در ادامه این تمرین که ۴۰ دقیقه طول کشید، بازیکنان استقلال گرم کردند و تاکتیک‌های حفظ توپ در دستور کار قرار گرفت.
نکته دیگری که در‌خصوص استقلال باید به آن اشاره کرد این است که براساس اعلام منابع خبری، بابک مرادی، رشید مظاهری، محمدرضا آزادی، فردین رابط و سعید مهری در لیست مازاد آبی‌پوشان قرار گرفته‌اند و باید تیم جدیدشان را معرفی کنند. ضمن اینکه شایعاتی در مورد جدایی آرش رضاوند هم وجود داشت ولی نام او در لیست مازاد آبی‌ها نیست و فقط در صورت معاوضه با صالح حردانی جدایی این بازیکن نهایی خواهد شد. ضمن اینکه گفته می‌شود فولادی‌ها ارسلان مطهری را هم می‌خواهند. اما در بین این بازیکنان، مظاهری بدل به یکی از مهم‌ترین سوژه‌های خبری این باشگاه شده است. از مسائل مربوط به مطالبات این دروازه‌بان تا تعهدات باشگاه و انتظارات دو طرف و برای همین وضعیت آنطور که هر دو می‌خواستند پیش نرفته است. در حال حاضر، باشگاه فولاد یک مقصد عالی برای مظاهری از دیدگاه استقلال است چرا که تیم خوزستانی جزو رقبای اصلی آبی‌ها در مسیر قهرمانی محسوب نمی‌شود. از سویی آنها با این انتقال احتمالی می‌توانند صالح حردانی را به عنوان یک دفاع راست جوان و ملی‌پوش به خدمت بگیرند و در عین حال مطالبات رشید از فصل پیش و این فصل را هم به نوعی مدیریت و حل و فصل کنند. اما در شرایطی که بحث جدایی رشید داغ شده، این بازیکن در تمرین دیروز تیمش حضور پیدا کرد. مظاهری جزو بازیکنانی است که تست کرونایش منفی شده و در کنار سایر بازیکنانی که سلامت هستند تمرین کرد. در این بین خبر رسید که فولاد حاضر نشده رقم پیشنهادی استقلال را برای جذب مظاهری پرداخت کند تا انتقال او به این تیم در هاله‌ای از ابهام باشد. اما آزادی و رابط دیروز در تمرین استقلال شرکت نکردند. البته هر دو بازیکن با استقلال قرارداد دارند و برای جدایی باید از این باشگاه رضایتنامه دریافت کنند. رابط که برای تعیین وضعیتش به باشگاه استقلال رفته بود، در جمع خبرنگاران گفت: «بیژن طاهری با من تماس گرفت و گفت که از این به بعد حق حضور در تمرین را نداری و بازیکن آزاد هستی. من هم به باشگاه آمدم تا تکلیفم را مشخص کنم. البته آقای آجورلو نبود و قرار شد او را خارج از باشگاه ببینم و درباره گرفتن رضایتنامه یا انتقال قرضی‌ام به نتیجه برسیم.»
درباره انتقال قرضی مرادی به هوادار هم موضوع منتفی شده و این بازیکن باید راه جدیدی را برای ادامه کار در لیگ بیست و یکم پیدا کند. بهرام امیری مدیرعامل باشگاه هوادار به فارس گفت: «استقلال جهت صدور رضایتنامه انتقال قرضی مرادی در نیم فصل (6ماهه) درخواست مبلغ 2 میلیارد تومان داشت که در حد توان مالی ما نبود و برای این بازیکن آرزوی سلامتی کردیم.» خبر قابل‌توجه دیگر اینکه مجیدی خواهان جذب یک بازیکن خارجی دیگر است؛ ژان کارلوس ویسنته هافبک تهاجمی نائوچیکو برزیل که رسانه‌های برزیلی از رد شدن پیشنهاد 500 هزار دلاری آبی‌ها توسط این بازیکن خبر داده بودند. گرچه هلیو دوس آنخوس سرمربی نائوچیکو گفته: «باشگاه در حال صحبت و گفت‌وگو با اوست. ژان به من اعلام کرد که میل به پذیرش پیشنهاد استقلال به دلیل ارزش‌های مالی آن دارد اما همچنین میل به ماندن به دلیل همه چیزهایی که نائوچیکو به او داده نیز وجود دارد. ژان می‌داند که یک پیشنهاد باید برای همه طرف‌ها خوب باشد. ما یک بت داریم که ژان است، جمعیتی که او را می‌پرستند. ما باید این رضایت را بدهیم.»

بــــرش
سهیل مهدی: زمان دیدار استقلال- هوادار تغییر نمی‌کند

سازمان لیگ اعلام کرد استقلال و هوادار چهارشنبه هفته جاری به مصاف یکدیگر می روند. بعد از این اظهارنظر دراگان اسکوچیچ در برنامه ورزش و مردم ضمن گلایه از برگزاری این دیدار یک روز قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق مدعی شد با این شرایط بازیکنی از استقلال به تیم ملی دعوت نمی‌شود چون ممکن است کرونا اردوی تیم ملی را تحت تأثیر قرار بدهد. در ادامه استقلالی‌ها به این موضوع اعتراض کرده و مدعی شدند اگر کرونا برای تیم ملی خطرناک است برای اعضای هوادار هم خطرناک خواهد بود. سهیل مهدی در این خصوص چنین واکنشی داشت: «من نمی‌دانم استقلال به کجا اعتراض کرده، اگر آنها کتبی اعتراض کنند پاسخ می‌دهم. اگر اسکوچیچ دستور جدیدی ندهد بازی در موعد مقرر برگزار می‌شود و حرف ما عوض نشده است.»





آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7831/18/599666/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها