قهرمان المپیک و جهان، سفیر پیشگیری از اعتیاد در استان فارس شد

گرایی: ورزش مفیدترین عامل برای دوری از اعتیاد است


پریسا غفاری/ محمدرضا‌ گرایی سفیر پیشگیری از اعتیاد در استان فارس شد. با حکم محمدهادی ایمانیه استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با اعتیاد استان فارس، محمدرضا‌گرایی قهرمان کشتی‌فرنگی المپیک توکیو و رقابت‌های جهانی 2021 نروژ سفیر پیشگیری از اعتیاد شد.
قهرمان المپیک در خصوص نحوه انتخابش برای این مهم، به خبرنگار «ایران» گفت: «به‌عنوان یک ورزشکار و قهرمان ملی در نشستی که با استاندار داشتیم از من خواسته شد به‌عنوان سفیر در اختیار جوانان این مرز و بوم باشم تا بتوانم در این راه کمکی به آنها کرده باشم.»
او از برنامه‌هایی که در این راه دارد هم صحبت کرد: «سعی می‌کنم با حمایت خیرین مجموعه‌های ورزشی افتتاح کنیم تا زمینه حضور نوجوانان و جوانان فراهم شود.چرا که ورزش تنها راه حل و مفیدترین عامل برای دوری از اعتیاد است. آنها با حضور در باشگاه‌ها می‌توانند اوقات فراغت سالمی داشته باشند.»
محمدرضا‌ گرایی در ادامه به مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی که در تهران برگزار شد، اشاره کرد و گفت: «در این رویداد کشتی گیران جوان و رده امید شناسایی شدند که استعدادهای خوبی داشتند و توسط کادر فنی به جام تختی راه پیدا کردند تا در کنار مدعیان تشکیل‌دهنده تیم‌های اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی باشند. به هر حال پوشیدن دوباره دوبنده تیم ملی برای هر قهرمان و هر استعداد جدیدی افتخار است.»
دارنده مدال طلای المپیک توکیو امیدوار است که در بازی‌های آسیایی هانگژو، مدال طلای دیگری به ویترین افتخاراتش اضافه کند: «من تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین کشتی‌هایم را در این رویداد بزرگ ارائه دهم و با دست پر تشک کشتی را ترک کنم. البته قطعاً کار بسیار سختی در پیش خواهم داشت چرا که همه کشورهای قاره کهن بهترین نفرات خود را به مسابقات اعزام می‌کنند. ان‌شاءالله سهم من طلا باشد تا بتوانم یکبار دیگر دل مردم را شاد کنم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7838/20/600673/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها